janstok Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sikkert en bra sykkel, men fryktelig dyr. 250W er det som er lovlig i Norge, men kan nok virke litt svak. Jeg kjøpte Felt X: city 2 og et el-kit fra www.ebike.ca. Kostet meg i underkant av 20k. Bruker den uansett hvor jeg skal, så bilen får stå hjemme;) Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 Sikkert en bra sykkel, men fryktelig dyr. 250W er det som er lovlig i Norge, men kan nok virke litt svak. Jeg kjøpte Felt X: city 2 og et el-kit fra www.ebike.ca. Kostet meg i underkant av 20k. Bruker den uansett hvor jeg skal, så bilen får stå hjemme;) Ja, jeg ser den koster 25k i UK. Kjører du "lovlig" da, så den kutter ut ved 25 km / t, eller er det enkelt å modifisere fartssensoren, la oss si til "banekjøring"? Lenke til kommentar
janstok Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Motoren er 400W, men har en kjørecomputer som heter Cycle Analyst fra samme butikk. Den kan brukes til å begrense strøm, spenning og fart. Det betyr at den kan settes til f.eks maks 27,5km/t (som er lovlig i Norge) og du har godt moment opp til den farten;) Lenke til kommentar
asicman Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Rohloff Speedhub er bare herlig. Aldri mer derailleur... Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Felt X:city1 har Shimano Alfine med 8 gir. Den selges på Sykkelzentrum i Sandnes. Finner ikke X:city1 lengre i utvalget til Felt. Har de ikke lengre sykkel med Alfine i sitt utvalg? Heller ingen som selger Scott sykler som har tatt inn SUB 10 av de jeg har hørt med. Er denne å oppdrive i landet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå