Gå til innhold

Noen som blir med på tur? Billig restplass billett. =)

care1337

Anbefalte innlegg

Heisann.

Når lønna triller inn på konto om et par uker, tenkte jeg å kjøpe en billig restplassbillett og reise til en tilfeldig plass i det store utlandet. Jeg har vært alt for lenge i Stavanger nå og har ikke vært utenfor byen siden januar. Derfor skal det bli godt å komme seg litt bort for en helg eller langhelg. =)

Avreise rundt 15. september +/- etter hva det passer med jobb osv. Jeg er en hyggelig kar på 25 år. Rolig og enkel å ha med å gjøre.

Har ikke tenkt å reise på noen partyferie, eller rølpeplass med mye fyll og fanteri. En rolig tur der planen er å slappe av, kanskje oppleve noe kultur og i det hele tatt ta livet med ro.

Noen som vil bli med? :w00t:

PS: Jeg er 25 år og vil ikke ha noen 17'åringer med meg som jeg må være barnevakt for. Hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres veldig fristende ut, men kan bli vanskelig grunnet jobben som du sier. Må ha fri en dag eller 2 dette halvåret så vil ikke bruke det på en ferie når jeg trenger de til andre ting.

Ja, ikke sant. Det er vanskelig å få med seg folk. Jeg hadde planer om en uke i Egypt sammen med ei, til 2200 pr person inkl fly og hotell. Men hun fikk selvfølgelig ikke fri fra jobben.

Det er alltid noe som kommer i veien føler jeg. Bare jeg som syns det er så enkelt å ordne praktiske ting. :) Men så har jeg en sjef som er veldig grei da, ingen forpliktelser iht familie og andre ting også gidder jeg ikke gjøre ting mer avansert enn det det faktisk er.

Er ikke SÅ stor forskjell på å ta flyet fra Stavanger til Oslo å være der enn helg, enn i utlandet en helg. Selv om sistnevnte høres mer tungvindt ut. Hehe.

Lenke til kommentar

Hoff er veldig fristende, men jobben hindrer.

Hehe, some other time da. ;)

Vanskelig dette her. Det koster jo faen meg MER å reise alene, enn å være to på tur. Så hvis jeg uansett finner ut at jeg reiser alene - så vil det koste mer enn for to personer. Kanskje jeg bare skal bestille to billetter og "late som" følge mitt ble syk? ^^ Dobbeltrom alene, weee! Haha.

Lenke til kommentar

Det er sykt. Det sier litt om samfunnet vi lever i også, da pris går hånd i hånd med normalen. Det er rett å slett ikke vanlig å reise alene. Altfor mange svake her i verden er livredde for hva folk skal tenke om dem dersom man gjør noe ukonvensjonelt som å ta et par dager på hotell i syden på egenhånd. Jeg hadde gjerne blitt med på tur med en ukjent om jeg hadde hatt tid, råd og lyst der å da. Hadde selvsagt vært en idé å preke litt via epost ect først så man vet sånn noenlunde hva man går til, men i prinsippet høres dette både spennende og artig ut.

Håper du får med deg noen. Kult insj!

Endret av Goldwing MacLeach
Lenke til kommentar

Hehe, ja. Husker første gang jeg reiste alene. Selv om det var et stor hotell, så viste resepsjonisten hvem som kom - rett å slett fordi jeg var alene. Og alltid når jeg gikk inn på en restaturant, eller bestilte en kinobillett, konsertbillett. Så spurte de alltid to ganger, mens de himla litt med øynene. "One person??"

Uansett. Går man med strak rygg, stirrer tilbake og sier. "Yes, so what?" Så er det absolutt ingenting å være flau over. Det er faktisk ganske befriende å være alene på tur.

En ting er å reise sammen, med ukjente. Men det betyr ikke at man må "henge sammen" 24/7. Det kan godt være at vi kun reiser sammen, bor sammen men ellers finner ut at vi er hver for oss og gjør hver våre aktiviteter.

Tenk så stress å reise ned med en stoooor familie der ALLE har individuelle ønsker, men at man alltid må føye seg for andre? Friheten blir borte. Og det blir mer mas, mas og tjas. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...