Lommebok Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hei. På Fredag var en elektriker her som skulle sette opp en repeater funksjon, jeg får ikke koblet til denne ruteren som har repeater funksjon, men dama mi får gjort det. Jeg finner ikke ruteren i hele tatt. Har dere vært borti dette her? Hvis det er får smått med info så si ifra Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det kan være kanalvalget som er problemet. Kan du sjekke hvilken kanal den bruker på dama sin PC? Hvis den bruker kanal 12 eller høyere, så kan det være landskoden for trådløsnettet ditt som står på USA. De bruker bare kanal 1-11 der borte og har du slik innstillinger, så er du blind for Kanal 12 og 13. Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Det kan være kanalvalget som er problemet. Kan du sjekke hvilken kanal den bruker på dama sin PC? Hvis den bruker kanal 12 eller høyere, så kan det være landskoden for trådløsnettet ditt som står på USA. De bruker bare kanal 1-11 der borte og har du slik innstillinger, så er du blind for Kanal 12 og 13. Hvor får jeg sjekket det? Inne på ruter? Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Etter som det bare er du som ikke får koblet til... Kan det være at du har kommet borti knapp for trådløstnett på din pc? Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Etter som det bare er du som ikke får koblet til... Kan det være at du har kommet borti knapp for trådløstnett på din pc? Jeg finner ikke i det hele tatt. Hvilken knapp er det du mener? Jeg sittter på en stasjonær Lenke til kommentar
grooovy Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er nok mest sannsynlig at det er noe feil med din pc, etter som dama di får koblet til og ikke du. Kan jo alltids prøve å avinnstallere nettverkskortet, og så boote pcen. Eventuelt sjekke om det er kommet noen oppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå