Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker jente, hun liker en annen, hva skal jeg gjøre?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Okei

Det er ei jente jeg lenge har vist hvem er, vi har hatt mange felles venner iløpet av de siste årene og jeg har møtt henne fra tid til annen, men har aldri pratet noe særlig med henne da hun blandt annet har vært borte et år i militæret ol.

Ihvertfall så fikk jeg øynene litt opp for denne jenta etterhvert la oss kalle henne stine, har alltid syntes hun var veldig søt ol. men fikk liksom aldri sjansen til å bli bedre kjent. Men så møttes vi på en fest og det ble litt småflørting mellom oss den kvelden, litt klining osv.

Vi pratet ikke særlig sammen de nærmeste dagene, men helga etter ringer det fra ei som vi kan kalle for martine, hu var sammen med stine og de lurte på om jeg ville være med ut på byen. Jeg ble jo da med, og jeg møtte dem hjemme hos martine. De hadde allerede startet drikkinga, og stine var allerede blitt litt full virket det som, ihvertfall var hun veldig på meg med en gang. Vi pratet om alt og ingenting og før jeg viste ordet av det kysset hun meg. Og det ble endel roting etterhvert.

Men etterhvert vil hun "prate" og hun begynner å snakke om en gutt hun har møtt tidligere som hun falt skikkelig for, men at hun nå hadde begynt å falle mer for meg istedet. Det hører med at hun på dette tidspunktet begynte å bli veldig full så var ikke noe særlig sammenheng i det hun sa, men såvidt jeg skjønte så liker hun han andre gutten, og hun har fortsatt kontakt med han, men samtidig liker hun meg, men hun vet ikke hva hun vil ?

Jeg sa det at vi bare kan være venner, men det avslo hun og hun sa at hun så på meg mer som en venn ol.

Men jeg klarer ikke å ta noe av det som har skjedd så veldig seriøst da alt har foregått med alkohol i bilde, hun har ikke tatt noe kontakt uten om dette, og har snakket smålig med henne på msn i ettertid og hun tar ikke noe særlig insiativ.

Jeg lurer på hva jeg bør gjøre fremover, endelig funnet ei jente jeg liker skikkelig godt så har hun selvfølgelig øynene oppe for en annen allerede -.-

Greia var at hun pratet med venninna mi og da sa hun at hun var skikkelig forelska i han andre gutten osv, men igjen dette er fylla og ingenting er jo til å stole på. Hun sa hun måtte prate med meg hele tiden, men hun sa ikke noe som ga noe poeng for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis hun sa hun var skikkelig forelska i han andre bør du ikke gå ut ifra at det var sprøyt bare fordi det var alkohol inn i bildet. Det er ikke alltid at alt det rare man sier i fylla bare kommer av alkoholen.. Slik som jeg ser det fjerner bare alkoholen den kontrollen man har over seg selv, noe som gjør at man lettere sier det man egentlig sitter å tenker.. Uansett..

Jeg tror ikke det er så mye du selv kan gjøre for å få jenta til å velge deg foran han andre. så ikke finn på noe som å ta den andre typen med på svømmetur i fjorden med splitter nye betongsko eller lignende! Det du kan gjøre er å leve livet litt ekstra slik at hun kanskje får øynene opp for deg! Være spontan å gjøre mye som virker veldig gøy slik at hun tror du har en morsom hverdag.. Det du IKKE bør gjøre er å ta mye kontakt å mase på henne!

Husk at du har allerede har klina med dama osv.. og det betyr jo at du faktisk er en eventuell kandidat.. men det kan jo også bare bety hun vil finpusse teknikken før hun møter den andre personen. personlig ville jeg vært meg selv og prøvd å gjøre mye sprell.. og hvis hun ikke velger deg så velger hun ikke deg.. mer er det ikke å gjøre med det.

Lenke til kommentar

Hun sa ikke noe om at hun var forelska til meg, men jeg har snappet det opp alikevel. Tror ikke det er noe mellom dem da han bor et stykke unna, eneste jeg veit er at hun liker han. Men han var der lenge før jeg kom inn i bilde, jeg bare vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det.

Jeg har ikke mast på henne, men om det ikke bli noe mellom oss synes jeg vi kan være venner ihvertfall for hun er ei utrolig ålreit jente.

Slik jeg har intrykk av er at hun liker meg ganske godt og hun synes jeg er en utrolig grei kar, men at det er hos han andre følelsene ligger. Er lei av og bli avslått, skjer hver eneste gang jeg legger ann på ei jente...

Lenke til kommentar

Vel vi snakket om det, hun sa hun hadde fått følelser for meg, men jeg klarer ikke helt å tro det, for enten er hun veldig blyg av seg eller så er hun veldig dårlig til å vise det, hun sender blannede signaler for å si det slik. Tar lite insiativ på egenhånd.

Lenke til kommentar

Ok. Si til henne at du har følelser for henne og, men så ikke snakk mer med henne. Har hun det faktisk for deg, kommer hun til å ta kontakt en eller annen gang i nær fremtid. Ikke svar henne denne første gangen hun gjør det. Be strong! Etter dette stoler du på magefølelsen.

Lenke til kommentar

Du kan i alle fall være sikker på at det er en av disse (så kan du velge hvilken som passer best med din magefølelse):

1 - hun liker dere begge. Hun var forelsket i den første typen, men ble interessert i deg når dere hooket opp på fest. Derfor forteller hun deg at hun ser på deg som mer enn en venn, men hun liker også den andre. Nå er hun usikker på hva hun skal gjøre.

2 - hun er forelsket i han første, men får ikke responsen hun vil ha fra han. Hun liker deg litt og bruker deg i mellomtiden, kanskje for å gjøre han sjalu. Derfor forteller hun deg at hun liker deg, men nevner mest han. Hun er ikke interessert i deg som venn, fordi du kanskje ikke er så interessant for henne utover det å være et klineobjekt.

3 - hun var forelsket i han andre, men har nå åpnet øynene for deg. Hun snakker så mye om han andre for å virke interessant for deg og leker litt hard to get. Hun spiller på at hun har mange muligheter og at du ikke er den eneste i hennes liv.

Uansett hvilken av de det er, så vil det lønne seg for deg å satse på henne hvis du liker henne og spille kortene riktig. Dvs ikke være altfor påtrengende og masete, være kul og gi inntrykk av at du er Brad Pitt. Hvis du tror det, tror hun det.

Du har ingenting å tape på det. På alternativ 1 vil du virke mer attraktiv enn han andre, på alternativ 2 har du uansett tapt med mindre du virker veldig attraktiv for henne, og ved alternativ 3 så er dealen closed. Så kjør på.

Lenke til kommentar

Tror alternativ en passer best, muligens 3, men rart hun ikke tar mer insiativ da isåfall. At hun ikke vil ha meg som venn og bruker meg for å gjøre han andre sjalu er usansyenlig da han bor langt unna og ikke vet om meg engang. Dessuten så har vi masse felles venner og derfor er det ikke sannsynelig at hun ikke vil ha meg som venn engang.

Det var forige helg, og det var hun som faktisk dro med meg ut, eller fikk venninna si til å gjøre det. De hadde jo ikke nr mitt og fikk vite av en kompis at de hadde spurt etter det, så er jo iaf et lite positivt tegn.

Men desverre er ikke interessen helt der jeg håpet ifra hennes side, så tror mest på alternativ en . :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...