Gå til innhold

Drømmetråden - Fortell om dine drømmer

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Uff hvordan skal jeg forklare drømmen min, jeg har noen av dem mest urealistiske drømmene. Kan fortelle om en drøm jeg hadde tidligere i år. Jeg husker ikke absolutt alt men husker jeg drev og skulle snike meg inn i et slott uten å bli sett og det var visse plasser i slottet på noen rom hvor jeg kunne teleportere meg til en annen plass i slottet. Grunnen til at jeg skulle snike meg inn var fordi det var idol audition med tone, kurt og dem andre og jeg hadde vært der oppe og lagt igjen en vhs kasset så jeg måtte finne en vei inn for å hente den tilbake,og så var mamma og søstera mi utenfor av en eller annen grunn, sikkert for å heie på meg eller vente. Uansett så sniker jeg meg igjennom rommet og opp trappa og ut døra. Da ser jeg en veranda ved siden av som jeg tenker jeg kan klatre bort til men det er masse folk der jeg er, jeg er altså ute på balkongen. Neste som skjer er at jeg plutselig faller ned fra ingenplass og prøver å lande på et tak istedenfor bakken og rett før jeg treffer taket så blir jeg teleportert tilbake til slottet. Jeg er nå i en annen drøm hvor jeg og søstera mi er inne i en kjeller og prøver å rømme fra kurt nilsen. Vi klarer og komme oss ut og løper så fort vi kan og når vi ser bak oss ser vi bare kurt nilsen komme løpende etter oss- Vi ankommer et hus hvor det er fest og gjemmer oss der, kurt kom tror jeg og lette etter oss. Det er det siste jeg husker fra den drømmen. utrolig at jeg kan ha en så lang drømme og bare våkne opp før den er ferdig også det med at jeg falt ned og skulle treffe et tak følte jeg hadde skjedd før når det faktisk ikke hadde skjedd, litt merkelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min merkelige drøm som jeg alltid kommer til å huske er en jeg hadde da jeg var rundt 12 år gammel. Den går slik:

Det er vinter på Vestlandet, og jeg er i 30-årsalderen og jobber for hæren. Jeg er skarpskytter og speider utover havet. Plutselig ser jeg en armada med krigsskip og ser i siktet at det er Britiske skip. Jeg skyter mot styrehuset og treffer kapteinen og skipet synker. Men de skyter tilbake og jeg må springe hjem. Der står det på nyhetene at Storbritannia har gått tom for olje og vil ha det nye norske oljefeltet som Norge har funnet rett utenfor Bergen, som er større enn det Midtøsten har til sammen.

Så husker jeg ikke mer. Kom på denne drømmen nå fordi jeg møtte på en tanks i dag, det er nemlig en gigantisk militærøvelse der jeg bor med over 3000 soldater. Tror jeg hadde denne drømmen først etter å ha sett en merkelig film, ala Steven Seagal :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Min merkelige drøm som jeg alltid kommer til å huske er en jeg hadde da jeg var rundt 12 år gammel. Den går slik:

Det er vinter på Vestlandet, og jeg er i 30-årsalderen og jobber for hæren. Jeg er skarpskytter og speider utover havet. Plutselig ser jeg en armada med krigsskip og ser i siktet at det er Britiske skip. Jeg skyter mot styrehuset og treffer kapteinen og skipet synker. Men de skyter tilbake og jeg må springe hjem. Der står det på nyhetene at Storbritannia har gått tom for olje og vil ha det nye norske oljefeltet som Norge har funnet rett utenfor Bergen, som er større enn det Midtøsten har til sammen.

Så husker jeg ikke mer. Kom på denne drømmen nå fordi jeg møtte på en tanks i dag, det er nemlig en gigantisk militærøvelse der jeg bor med over 3000 soldater. Tror jeg hadde denne drømmen først etter å ha sett en merkelig film, ala Steven Seagal :wee:

Kapret i høyt farvann kanskje?

Lenke til kommentar

Hm, har drømt mye rart i det siste, men husker lite av det.

Hin natten drømte jeg at jeg var på besøk hos bestevenninnen min og vi skulle smøre skiver eller mate hunden eller noe. Så plutselig sto det flere glass med peanøttsmør på benken hennes. Noe mer husker jeg ikke.

I natt hadde jeg også en rar drøm, men husker ingenting av den nå.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Nattens drøm:

Jeg og en venn var og baded på den lokale badeplassen, et lite vann med et stupebrett plasert på en steinknaus.

Vi drev og badet, og når vi skulle gå så kom det en dame og noen mindre unger. Da bestemte vi at vi ikke skulle gå, men bade mer.

Plutselig så står det et lass med tomme ølflasker og jagermeister flasker på stupebrettet, aner ikke hvor de kom fra.

Så hopper vennen min ut i vannet med sekken sin på ryggen og fult påkledd, jeg roper til han at han må få av seg sekken før han synker til bunnen.

Han fikk av seg sekken og gav den til meg, denne var også full med tomme ølflasker og slikt.

Så var det slutt :p

Lenke til kommentar

To drømmer fra sist natt:

I den første drømmen skulle jeg møre en kar som skulle vise meg noen gamle ruiner av noe slag, men før jeg traff han så fant jeg et gammelt tårn som var i ruiner. Jeg klatret rundt og studerte, og husker jeg angret på at jeg ikke hadde kamera med meg,

Etter en stund så gikk jeg videre og traff han jeg skulle.

Vi gikk bortover en vei, og plutselig så sprang det to moskusokser over veien og rev ned et gjerde, ble litt overrasket men gikk bare videre. Vi endte opp i huset til han karen jeg var med, og fikk hilse på hans kone.

Så husker jeg ikke mer.

Så hadde jeg en ny drøm etter denne:

Her var jeg og vandret rundt ute på et åpent område ca kl 6 om morgenen.

Planen var at jeg skulle utforske noen forlatte hus i området.

Jeg gikk rundt noen hus som var bebodd og måtte gjemme meg litt for dem som bodde der så dem ikke skulle se meg,

Tenkte det vare ganske mistenkelig om dem skulle seg meg vandre rundt her på denne tiden av døgnet.

Kom aldri frem til det jeg skulle :(

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Kan ta noen av drømmene jeg har hatt i det siste.

En natt drømte jeg at en kamerat av meg hadde byttet navn til Stig Tempel. Dette var helt offisielt, for det sto på russekortet hans. (For ordens skyld er hans ekte navn langt unna det han bytta til, og det er også en stund siden han var russ).

Jeg var i Sverige for å spille turnering. Jeg sto på en parkeringsplass og varmet opp med fotball og isbiter. Plutselig måtte vi kjøre derfra, for da skulle vi på jakt etter en annen parkeringsplass som hadde Subway. Sverige lå forøvrig i Russland som igjen lå i Praha. Alle bakkene i Praha gikk nedover uansett hvor du befant deg.

En annnen gang drømte jeg at jeg var i Canada. Jeg gikk inn på en butikk for å lete etter en flaske Canada Dry. Det var ikke å opprdrive noen plass, men jeg så 5-kilosposer med ostepop. Plutselig satt jeg i en minibuss sammen med kjente og ukjente, og vi kjørte gjennom Torontheim (en blanding av Toronto og Trondheim).

En gang hadde jeg brukt 1123,– på salat kjøpt på Carlings.

Jeg har også drømt at en kombinasjon av skihopp og curling var en gren under sommer-OL. Der var det to lag med åtte hoppere som hoppet mot hverandre, og det var om å gjøre å stoppe nærmest boet som lå nede på sletta (som var av ugress). Det var også mulig å gjøre andre curlingting, som guarder og take-outs og så videre, på de hopperne som allerede hadde landa og sto i spillområdet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...