Gå til innhold

Drømmetråden - Fortell om dine drømmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hin dagen drømte jeg at jeg snakket med en god venn av meg på MSN, så hadde jeg plutselig en statue av Hufsa i hånda, og det sto en på TVen med lysene øyne. Fytti helvete så jeg skvatt da jeg så det. Det var helt mørkt i rommet også. Jeg husker at jeg skrek "NEI! Ikke Hufsa!", før jeg våknet. Fy faen for en ekkel drøm.

 

Edit: Har alltid vært redd for Hufsa, siden jeg var liten. En av mine verste barndomsmareritt.

Edit2: På toppen av det har jeg slitt med mørkeredsel i 21 år.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Drømte nylig (tror det var i går natt) at jeg var i butikken og kjøpte øl. Men så da seg var hjemme igjen og skulle sette dem i kjøleskapet var det hele tiden noe som var galt. I en sixpack manglet det noen bokser og i den andre var boksene mye mindre enn de skulle være osv... Følte det som helt krise der og da... ;)

Lenke til kommentar

En drøm jeg hadde for noen dager siden:

 

Jeg og mange i familien satt og såg på tv. Jeg reistre meg opp og såg ut vinduet og da såg jeg to perosner som jogget rundt på isen (et lite vann som er ved huset vårt)

Plutselig så ser jeg at noe er i bevegelse og merker at det er festet 2-3 kabler i hustaket, og noe drar huset vårt med seg. Alle begynner og få panikk men jeg sier til dem at dette bare er en drøm som jeg har, men ingen ville tro det :p

 

Så våknet jeg.

Lenke til kommentar

I natt drømte jeg at en av historielærerne mine (har to) ble med klaasen og så på filmer eller noe slik som vi hadde laget (går media og kommunikasjon). Også var han og en i klassen blitt kjærester (eller holdt på å bli). Så de satt sammen og koste med hverandre. Jeg var litt sjalu på hun som var kjæreste med ham da. Plutselig hjalp læreren henne med historie.

 

For en pussig drøm :lol:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I natt:

 

Jeg var med på et slags maraton løp som var inne i en skog og noe greier. Jeg sprang ved siden av Therese Johaug, og hun var travlt opptatt med og skrive autografer til haugevis av folk, mens hun sprang.

Etter en stund følgte jeg ikke løypen så veldig og bare sprang rett frem, gjennom busker og allt mulig. Så havnet jeg på et jorde og Therese vant løpet.

Artig :p

Lenke til kommentar

For noen kvelder siden drømte jeg at jeg skulle i et selskap sammen med noen andre, men jeg fant aldri skoene mine. Jeg lette og lette og tiden gikk. Og da vi måtte gå skulle jeg se etter dem en siste gang og fant dem, men da var de tråkket helt flate og kunne ikke brukes. Med andre ord, alt gikk galt... :p

Lenke til kommentar

Bandet 'Beherit' skulle spille live i nabokommunen, og jeg ble jo da ivrig som bare faen på og få med meg dette.

 

Men, det var ingen andre som skulle dit, så jeg stresset som faen meg og finne noen andre som ville bli med. Jeg ville ikke gå alene ( Lett om jeg hadde gjort det i virkeligheten)

 

Jeg fikk så med meg noen og vi dro til kosnerten. Men når jeg kom til døren så var det ikke alle som fikk komme in. Jeg sa en hel remse med ting for og få meg in, og det gikk akkurat.

Dem skulle spille i en sal med stoler, så vi fant plasser som var perfekt, og gledet meg.

 

Så husker jeg ikke mer! :cry:

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

/bump

 

 

Drømte i natt at nabojenta kom innom for å spørre om jeg hadde et-eller-annet.

Ble til at hun kom inn i sofaen hvor vi begynte å rote litt, og til min store overraskelse så hadde hun fire pupper. Var litt snodig men når det kom til å kysse henne så hadde hun verdens minste munn.

Var alt i alt en pussig drømm ;P

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lenge tenkt på å gjenopplive tråden selv med et par drømmer jeg har hatt i det siste, men har glemt det hele tiden. Nå er det imidlertid på tide:

 

Den første var at jeg var innom stampuben min og gikk for å finne kjentfolk. Utrolig nok var doen blitt ombygd så det ikke lenger var do der, men et større rom som ble brukt som lokale det og og der satt alle jeg kjente. Jeg snakket med en av dem og skulle gå og kjøpe noe til henne, men da jeg hadde vært i baren og kjøpt det og kommet tilbake til rommet våknet jeg. Skulle gjerne drømt litt lenger for å se hva som skjedde videre.

 

I den andre drømmen min var jeg på hytten. Der var det en jente jeg kjente som hadde overnattet og på morgnen skulle vi sette oss inn i et lite soverom og drive med spanking. Det er alt jeg husker, men i drømmen tok det litt tid før vi kom i gang.

Lenke til kommentar

Min drøm i natt:

 

Jeg bestemte meg for og plukke sopp, kantarell.

Det pleier og være veldig mye av det rundt her og jeg valgte og kjøre nedover en grusvei i skogen og se om jeg fant noe.

Etter en stund så såg jeg det var veldig mye litt innover i skogen, og bestemte meg for og stoppe bilen og gå dit.

Av en eller annen grunn hadde jeg med meg sopp i kurven fra hjemme, så den var halvfull :p

 

Jeg gikk mot plassen, men klarte og gå opp på et lite fjell. Der var det flere bål hele vein opp, noe jeg synest var rart.

Jeg fant ingen kantarell, bare andre sopper, så jeg gikk tilbake til bilen.

Da kom det en syklist, og jeg satte tingene i bilen.

 

Så, kom det et sykt brøl fra skogen, og en motorsag ble startet.

Jeg fikk komt meg i bilen, lydene kom næremere og næremere, og bilen startet og jeg kjørte som faen.

Han fulgte etter meg, og klarte og feste seg på bilen og begynte og skjære med motorsagen.

 

Jeg kom hjem, og der det var en annen fyr som jeg kjørte rett over.

Så var det mange flere slike rundt om kring, jeg kom meg inn og låste døren, så sluttet drømmen.

 

En helt vanlig drøm for meg :p

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Drømte en gang at alle blodårene på brystkassa mi hadde lagt seg på utsiden av huden. Og da jeg våknet hadde jeg store smerter på høyre side av brystet. Har også drømt at jeg kranglet med en nabo, slik at han satte en penn i øyet mitt. Da våknet jeg med smerter i øyet. Jeg tror jeg slår meg selv når jeg har mareritt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg putter fingeren på munnen hennes og sitter slik litt.

 

WTF, man?

 

 

 

Drømte at klassen var på klasse tur i Oslo. Vi bodde i en crappy leilighet. Og rett utenfor huset var det en krigs sone. Så når vi skulle til leiligheten første gang måtte vi kordinere et sneak attack på noen vakter på utsiden av huset. Og når vi kom til huset hadde lærern en barnevogn med en unge i.

 

Senere når vi var i byen dro vi innom en alt mulig butikk (Mener alt, de hadde hus, båter, fly, land, osv altså du kunne kjøpe alt som finnes) og der kjøpte joakim seg en haug med gammeldags runde bomber rigget til en telefon, og mathias kjøpte seg 14 meter meg ledninger som skulle gå fra hodetelefonene til ipoden.

 

Litt etterpå dro vi til en annen del av byen hvor vi fant en bakke med snø (var sommer). Jeg skled ned den og fant en terrorist nederst. Jeg måtte banke terroristen før joakim skulle sette bombene. Når vi har lagt ut bombene og puttet dem under et forkle så kommer lærern med barnevognen og sier at vi må få fart på sakene siden vi må forte oss hjem til leiligheten før middag.

 

Så våkner jeg rett etter at vi har bært barnevognen opp bakken med snø og bombene har sprengt.

 

Konklusjon: Ikke dra til Oslo, der er ting fucked.

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Drømte noe underlige greier i natt om at jeg hadde vært våken hele natten og da jeg skulle legge meg ca. kl. 06:00 på morgnen fikk jeg plutselig en masse besøk som jeg ikke klarte å få til å gå. Da jeg våknet noe senere ca. kl. 07:40 satt drømmen fortsatt så hardt at jeg tenkte "Hvis jeg knapt har sovet i natt er det jo idiotisk å stå opp nå". :!: Så kom jeg plutselig på at det bare hadde vært en drøm... :D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

En som jeg hadde for et par netter siden: Skulle fly utenlads sammen med Therawyn her på forumet og to andre. Den ene var typen hennes og den andre var en jente som jeg kjente. Dog er det ikke en som jeg noen sinne har sett i virkeligheten. Vi var ute på flyplassen og så på de skjermene der du normalt finner hvilken utgang du skal til, men istede sto det hvilke selskaper vi kunne reise med. Jeg så noen skikkelig billige på den skjermen jeg fulgte med på og bad de andre om å se, men Therawyn hadde funnet noen andre dyrere, men mer vanelige på en annen skjerm og de andre fulgte bare med på det hun sa. Jeg maste og maste om at de skulle se på det jeg hadde funnet, men Therawyn sa hele tiden at det måtte være noe feil. Da de andre tre omsider så der jeg pekte hadde de billige reisene forsvunnet fra skjermen. Typisk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...