Gjest medlem-1432 Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Haha, au.. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Her om dagen drømte jeg at jeg var å kjørte bil,helt alene og sønnen min var i barnehagen... Så etter og ha kjørt en stund da,så hadde jeg mange biler bak meg som dreiv og tuta,ropte og hylte og skreik.. OG jeg prøvde og ikke bry meg så jeg speeda opp og kjørte videre da,så¨plutselig kom det en bil i møte som jeg front kolliderte med,og blei kasta tilbake.. Så våkna jeg og klarte ikke reise meg for jeg fikk vondt i ryggen og blåmerke på armen... snåle greier Lenke til kommentar
Chanettemarie Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Jeg drømte i går at jeg hadde starte skolen igjenn og hadde en prøve som var sikkelig viktig for skole året. Jeg visste ikke om den prøven så det gikk jo ikke bra å mere husker ikke jeg. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Drömde att jag gick på en backe, och så växte där upp en jättestor jökull med en grävmaskin på 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jeg drømte at jeg satt i klasserommet da det plutselig kommer tre politibetjenter med to bikkjer inn. Alle i klassen blir stilt opp i en rekke foran SmartBoardet og bikkjene snuser på alle sammen. Jeg er ikke nervøs siden jeg veit at jeg ikke har på meg noe. Etterpå går bikkjene rundt i klasserommet og lukter på jakkene og sekkene til folk. Den ene bikkja markerer på jakka mi og i brystlomma finner dem flere tomme clips-poser, det var bare lommerusk igjen i dem. Politiet arresterer meg på en veldig brutal måte og tar meg med ut i en fangetransportbil som står på utsiden. Der får jeg vite at 170 av 1300 elever på skolen ble tatt for besittelse av cannabis. Morsom drøm, men det var skummelt siden det var så realistisk. Politiet kjører faktisk endel razziaer på skoler rundtomrking i Oslo nå. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 27. november 2010 Forfatter Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Får håpe du ikke er sanndrømt... Endret 27. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 I natt drømte jeg atter en gang om jordas undergang. En astreode/komet som kom til å krasje med jorda. Om morgenen når vi våknet så vi et stort lysglimt på himmelen, da var den på vei. Spurte mamma om vi kom til å dø, ja vi gjør vel det, sa hun. Så fikk hun en ball med noen drage-egg i kjeften, som en slik gul liten ball, og hun sto der å fikk den ikke ut, så jeg måtte ta ut ballen fra munnen hennes. Jeg liker ikke at jeg drømmer så mye om jordas undergang. Og det første jeg tenke når jeg våknet var et bibelvers av alle ting, noe om at himmelen står i brann og det er slutt for menneskeheten? Det er liksom kometen.. Jeg begynner å bli paranoid! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Jeg drømte at jeg fikk huse fult av folk å måtte stå og kokekaffe fra dem kom til dem dro.. Di blei fly forbanna å begynte å rasere leilgiheten min fordi det tok litt tid å få servert hele gjengen.. Hele leiligheten i alle rom var sjokka fulle av folk! Håper det aldri skjer. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 I natt drømte jeg atter en gang om jordas undergang. En astreode/komet som kom til å krasje med jorda. Om morgenen når vi våknet så vi et stort lysglimt på himmelen, da var den på vei. Spurte mamma om vi kom til å dø, ja vi gjør vel det, sa hun. Så fikk hun en ball med noen drage-egg i kjeften, som en slik gul liten ball, og hun sto der å fikk den ikke ut, så jeg måtte ta ut ballen fra munnen hennes. Jeg liker ikke at jeg drømmer så mye om jordas undergang. Og det første jeg tenke når jeg våknet var et bibelvers av alle ting, noe om at himmelen står i brann og det er slutt for menneskeheten? Det er liksom kometen.. Jeg begynner å bli paranoid! Huff, det er helt jævlig å drømme om dommedag, har selv drømt om det to ganger. For en stund tilbake drømt jeg at det kom en kjempestor flodbølge som kom mot meg mens jeg satt i bilen. Jeg klarte å kjøre ifra flodbølgen også gjemte jeg meg i kjelleren på et kjøpesenter. Der var det flere mennesker som hadd sluppet unna flodbølgen og det var mulig å skalke lukene der. Selv om de hadde skalket lukene så kom det vann inn og vi døde. fun. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 I natt hadde jeg den korteste drømmen jeg kan huske å ha hatt noen gang. Det var en tpe hos meg og tok noen øl, men så sa han at han ikke hadde tid til å bli med på byen da vi skulle gå og gikk hjem. Drømmen varte bare noen sekunder, men husker den helt tydelig og klart. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 I natt drømte jeg om en apocalypse. Jeg husker langt ifra alt, bare at Omegle var innblandet - det var en slags hemmelig organisasjon eller noe som hadde lagd den siden for å spionere på folk over hele verden. Det eneste jeg husker klart er slutten av drømmen. Altså den siste biten før jeg våknet. Jeg lå i senga, og hele verden hadde blitt snudd på hodet. Huset ristet (jordskjelv, antar jeg) og religiøse ekstremister drev og løp rundt med fakler og treforker. En gruppe brøt seg inn i leiligheten og kom inn i stua og truet med å drepe eksen min. Som forresten lå i senga ved siden av meg i en våken men likevel ikke helt våken tilstand. Øynene hans var vidåpne, men stirrende og tomme, på en måte. Ekkelt. Jeg kastet et glass på en av dem, og fyren snudde seg mot meg. Han var helt vill i blikket. Han tok fart med treforken hevet og jeg våknet med et rykk. Det verste var at med en gang med våknet kunne jeg sverge på at jeg hørte den dype, rolige pusten til et sovende menneske ved siden av meg. Jeg snudde meg på sida og innså med et pang at jeg var alene. Hater når det skjer. >.> Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg drømte at jeg var en tur i Bethlehem, men langt ifra slik man kjenner byen... Det var bare noen meter å gå fra nærmeste by (som jeg tror var Jerusalem) og det var bare en liten småby med små byggninger og hager. Jeg gikk inn på en pub hvor de serverte bla noe som de kalte irish beer som var øl med irsk whiskey i som man bruker i irish coffee. Mens jeg sto der og bestilte kom jeg i nsakk med noen og deretter våknet jeg. Rakk desverre ikke å få servert så jeg vet ikke åssen irish beer så ut. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Husker ikke detaljene, men jeg og et søskenbarn var ved sjøen og vi skulle ro en tur. Så ville han ro veldig langt for å besøke noen, men det nektet jeg. Så gikk vi hjem mens vi ropte hold kjeft til hverandre. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 Morsom drøm. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 I natt drømte jeg at jeg sparket Kong Harald i familie juvelene. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) En natt for mange år siden drømte jeg at jeg var en tur i byen med pappa og broren min. Plutselig bråket det no sinnsykt og et stort romskip kom ned fra himmelen og landet rett foran oss. Aliens kom ut av romskipet og dro folk med seg inn i det. Pappa og broren min ble dratt inn og hengt på veggen. Jeg ble også dratt inn for jeg skulle kaste piler på de. De var dartskivene og jeg skulle kaste på de! Jeg ble så redd og stakk av fra romskipet og så våknet jeg heldigvis Endret 1. januar 2011 av Karina Hulesangerhule Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 I går natt drømte jeg om det samme tre ganger på rad. Det dreide seg om et gigantisk kjøpsenter hvor jeg gikk fram og tilbake. Først var jeg timevis i en enorm butikk og ble ringt opp av noen som ville ha tak i meg og deretter gikk jeg bare rundt i det enorme kjøpesenteret uten å finne dem jeg skulle treffe. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Drömde att jag dräpte självmordsbombare med mitt svärd i ena handen emedan jag med den andra höll i ett äpple jag ville skydda. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Drømte i går natt at jeg var i et hus sammen med en masse kjentfolk, men vegger kom og forsvant hele tiden og folk vokste og krympet hele tiden. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Jeg gledet meg veldig til svømming på skolen fordi jeg nå kan svømme og se samtidig. Har kjøpt svømmebriller slik at jeg kan ha på meg linsene. Jeg svømmer og koser meg, plutselig sitter jeg oppe på land og snakker med *jente* om masse rart. Har vært forelska i ho, vi sitter og snakker mer og mer, så sier ho indirekte at ho liker noen og jeg føler at det var meg hun mente. Jeg putter fingeren på munnen hennes og sitter slik litt. Så tar jeg armene rundt ho og nærmer meg forsiktig for å se hva hun gjør. Jeg kysser henne, hun kysser tilbake. Vi tungekysser ei stund. Deretter ser jeg deler fra etter på, vi er et kjærestepar! Skulle ønske det var mer enn en drøm! Edit: Føltes så ekte! når jeg våknet endte det med å gå inn på face profilen hennes. Lå 30min lengre en vanlig i senga i dag og bare titta på bilder. Sier det igjen: Var så utrolig virkelig! Endret 19. januar 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå