Gå til innhold

Drømmetråden - Fortell om dine drømmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her om dagen drømte jeg at jeg var å kjørte bil,helt alene og sønnen min var i barnehagen...

Så etter og ha kjørt en stund da,så hadde jeg mange biler bak meg som dreiv og tuta,ropte og hylte og skreik..

OG jeg prøvde og ikke bry meg så jeg speeda opp og kjørte videre da,så¨plutselig kom det en bil i møte som jeg front kolliderte med,og blei kasta tilbake..

Så våkna jeg og klarte ikke reise meg for jeg fikk vondt i ryggen og blåmerke på armen... snåle greier

Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg satt i klasserommet da det plutselig kommer tre politibetjenter med to bikkjer inn. Alle i klassen blir stilt opp i en rekke foran SmartBoardet og bikkjene snuser på alle sammen. Jeg er ikke nervøs siden jeg veit at jeg ikke har på meg noe. Etterpå går bikkjene rundt i klasserommet og lukter på jakkene og sekkene til folk. Den ene bikkja markerer på jakka mi og i brystlomma finner dem flere tomme clips-poser, det var bare lommerusk igjen i dem. Politiet arresterer meg på en veldig brutal måte og tar meg med ut i en fangetransportbil som står på utsiden. Der får jeg vite at 170 av 1300 elever på skolen ble tatt for besittelse av cannabis.

 

Morsom drøm, men det var skummelt siden det var så realistisk. Politiet kjører faktisk endel razziaer på skoler rundtomrking i Oslo nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-1432

I natt drømte jeg atter en gang om jordas undergang. En astreode/komet som kom til å krasje med jorda. Om morgenen når vi våknet så vi et stort lysglimt på himmelen, da var den på vei. Spurte mamma om vi kom til å dø, ja vi gjør vel det, sa hun. Så fikk hun en ball med noen drage-egg i kjeften, som en slik gul liten ball, og hun sto der å fikk den ikke ut, så jeg måtte ta ut ballen fra munnen hennes.

:hmm:

 

Jeg liker ikke at jeg drømmer så mye om jordas undergang. Og det første jeg tenke når jeg våknet var et bibelvers av alle ting, noe om at himmelen står i brann og det er slutt for menneskeheten? Det er liksom kometen.. Jeg begynner å bli paranoid!

Lenke til kommentar

I natt drømte jeg atter en gang om jordas undergang. En astreode/komet som kom til å krasje med jorda. Om morgenen når vi våknet så vi et stort lysglimt på himmelen, da var den på vei. Spurte mamma om vi kom til å dø, ja vi gjør vel det, sa hun. Så fikk hun en ball med noen drage-egg i kjeften, som en slik gul liten ball, og hun sto der å fikk den ikke ut, så jeg måtte ta ut ballen fra munnen hennes.

:hmm:

 

Jeg liker ikke at jeg drømmer så mye om jordas undergang. Og det første jeg tenke når jeg våknet var et bibelvers av alle ting, noe om at himmelen står i brann og det er slutt for menneskeheten? Det er liksom kometen.. Jeg begynner å bli paranoid!

 

Huff, det er helt jævlig å drømme om dommedag, har selv drømt om det to ganger. For en stund tilbake drømt jeg at det kom en kjempestor flodbølge som kom mot meg mens jeg satt i bilen. Jeg klarte å kjøre ifra flodbølgen også gjemte jeg meg i kjelleren på et kjøpesenter. Der var det flere mennesker som hadd sluppet unna flodbølgen og det var mulig å skalke lukene der. Selv om de hadde skalket lukene så kom det vann inn og vi døde. fun.

Lenke til kommentar

I natt drømte jeg om en apocalypse. Jeg husker langt ifra alt, bare at Omegle var innblandet - det var en slags hemmelig organisasjon eller noe som hadde lagd den siden for å spionere på folk over hele verden. Det eneste jeg husker klart er slutten av drømmen. Altså den siste biten før jeg våknet. Jeg lå i senga, og hele verden hadde blitt snudd på hodet. Huset ristet (jordskjelv, antar jeg) og religiøse ekstremister drev og løp rundt med fakler og treforker. En gruppe brøt seg inn i leiligheten og kom inn i stua og truet med å drepe eksen min. Som forresten lå i senga ved siden av meg i en våken men likevel ikke helt våken tilstand. Øynene hans var vidåpne, men stirrende og tomme, på en måte. Ekkelt. Jeg kastet et glass på en av dem, og fyren snudde seg mot meg. Han var helt vill i blikket. Han tok fart med treforken hevet og jeg våknet med et rykk.

 

Det verste var at med en gang med våknet kunne jeg sverge på at jeg hørte den dype, rolige pusten til et sovende menneske ved siden av meg. Jeg snudde meg på sida og innså med et pang at jeg var alene. Hater når det skjer. >.>

Lenke til kommentar

Jeg drømte at jeg var en tur i Bethlehem, men langt ifra slik man kjenner byen... Det var bare noen meter å gå fra nærmeste by (som jeg tror var Jerusalem) og det var bare en liten småby med små byggninger og hager. Jeg gikk inn på en pub hvor de serverte bla noe som de kalte irish beer som var øl med irsk whiskey i som man bruker i irish coffee. Mens jeg sto der og bestilte kom jeg i nsakk med noen og deretter våknet jeg. Rakk desverre ikke å få servert så jeg vet ikke åssen irish beer så ut. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Husker ikke detaljene, men jeg og et søskenbarn var ved sjøen og vi skulle ro en tur. Så ville han ro veldig langt for å besøke noen, men det nektet jeg. Så gikk vi hjem mens vi ropte hold kjeft til hverandre.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En natt for mange år siden drømte jeg at jeg var en tur i byen med pappa og broren min. Plutselig bråket det no sinnsykt og et stort romskip kom ned fra himmelen og landet rett foran oss. Aliens kom ut av romskipet og dro folk med seg inn i det. Pappa og broren min ble dratt inn og hengt på veggen. Jeg ble også dratt inn for jeg skulle kaste piler på de. De var dartskivene og jeg skulle kaste på de! Jeg ble så redd og stakk av fra romskipet og så våknet jeg heldigvis :ermm:

Endret av Karina Hulesangerhule
Lenke til kommentar

I går natt drømte jeg om det samme tre ganger på rad. Det dreide seg om et gigantisk kjøpsenter hvor jeg gikk fram og tilbake. Først var jeg timevis i en enorm butikk og ble ringt opp av noen som ville ha tak i meg og deretter gikk jeg bare rundt i det enorme kjøpesenteret uten å finne dem jeg skulle treffe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg gledet meg veldig til svømming på skolen fordi jeg nå kan svømme og se samtidig. Har kjøpt svømmebriller slik at jeg kan ha på meg linsene.

Jeg svømmer og koser meg, plutselig sitter jeg oppe på land og snakker med *jente* om masse rart.

Har vært forelska i ho, vi sitter og snakker mer og mer, så sier ho indirekte at ho liker noen og jeg føler at det var meg hun mente. Jeg putter fingeren på munnen hennes og sitter slik litt. Så tar jeg armene rundt ho og nærmer meg forsiktig for å se hva hun gjør. Jeg kysser henne, hun kysser tilbake. Vi tungekysser ei stund. Deretter ser jeg deler fra etter på, vi er et kjærestepar!

 

Skulle ønske det var mer enn en drøm! :)

 

Edit: Føltes så ekte! når jeg våknet endte det med å gå inn på face profilen hennes.

Lå 30min lengre en vanlig i senga i dag og bare titta på bilder.

Sier det igjen: Var så utrolig virkelig!

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...