anderslien Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg har en dvd surround receiver som jeg bruker som vanlig dvd spiller og uten surround høyttalere. Er en Pioneer xv-dv363. Problemet er at jeg klarer ikke å få lyd ut fra tv høyttalerne når jeg bruker denne. Har prøvd å sett gjennom innstillinger på både tv og spiller, men finner ikke ut av det. Bruker HDMI fra dvd spiller og til tv. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvilken tv har du? Har ei innstilling på eksterne / tv-høytalere på mitt fjernsyn. I forhold til surround, kan jeg også velge "native", altså de lydsignalene jeg får. Dvs er det surroundlyd fra dvden får jeg det. Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 1. september 2010 Forfatter Del Skrevet 1. september 2010 Hvilken tv har du? Har ei innstilling på eksterne / tv-høytalere på mitt fjernsyn. I forhold til surround, kan jeg også velge "native", altså de lydsignalene jeg får. Dvs er det surroundlyd fra dvden får jeg det. Har en Hannspree 28" lcd. Husker ikke produktbetegnelsen. Har sett gjennom alt av menyer, men finner ingenting som kan ligne på det du akkurat sa. Kan det være at jeg må bruke annen ledning fra spiller til tv? Ikke HDMI? Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Har HDMI fra min, og kan velge om jeg vil ha Native, eller styre lyden selv ihvertfall. Hvis jeg ikke endrer noen innstillinger i det hele tatt, har jeg lyd både fra televisjonsapparatet og surroundanlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå