Tjohei Skrevet 23. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2003 Noen som har noen erfaringer med kundeservicen til Toshiba? Jeg vurderer å kjøpe en bærbar derfra, og lurer på hvordan livet mitt vil bli hvis det er noe galt med den... :wink: Noen erfaringer? Lenke til kommentar
ols Skrevet 23. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2003 Mine erfaringer: Når det gjelder arbeid utført på maskinen: meget bra. Knusler ikke om det er tvil i garanti-saker. Men dyrt om det er utenfor garanti. Telefonsupport: Middels bra. Har hørt andre si omtrent det samme. Forøvrig: de maskinene som er bygget av Toshiba (iallefall Tecra modellene) oser av kvalitet. De billigste seriene sies å være bygget av Compal og er nok mer middels, men også de bærer preg av å være konstruert av erfarne folk. (ingen halvferdige løsninger/drivere osv). De billige modellene gir nok ganske mye for pengene mht til utstyr. Har du forresten sett den Tecra S1 som MPX har et godt tilbud på? (satt ned 5-6000, eller noe slikt). OK, dette var mer enn du spurte om. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 23. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2003 Nettsupporten deres er ganske bra. Brukte litt tid på å skjønne hvor jeg fant alt, men det gikk veldig fint. Så jeg fant alle drivere og programmer som var nødvendig for å redde min toshiba... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå