Lemex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hei. Er det noen som har sovet flere på et hotellrom enn det som er 'tillatt'. F.eks at 5 personer som sover på et dobbeltrom ? skjønner at det kanskje ikke er plass til alle i senga.. men jeg lurer på om dette faktisk er lov eller om hotellet kan nekte/kaste ut personer som gjør dette? Er det noen som har vært så 'frekke' før som vil dele sin historie, tenker spesielt på hvordan resepsjonpersonalet reagerte.. vi prøver å spare litt penger under landstreffet i Stavanger(russ) =) takk for svar Lenke til kommentar
Ogrheimen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Vet ikke om det normalt er "lov", men i sommer så var det et par tilfeller der jeg og to kamerater leide 2-mannsroms. Dette var på grunn av av de ikke hadde 3-mannsrom ledig, though. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Tror dette er lov. Det er rommet dere betaler for. Hvor mange som kommer på besøk i løpet av natten og hvor mange som sover, det er deres business. Men frokost er noe annet... Lenke til kommentar
BareStine Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det hender at det er lov. Det spørs litt på størrelsen på rommene. Selv booker jeg rom for Scandic, og det er alltids muligheter for å sette inn ekstra senger, men på grund av brannsikkerhet o.l er det rett og slett ikke lov å dytte for mange inn på samme rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå