xcitu Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvis jeg kjøper iPhone 4 fra Apple.com, vil den da være uten abonnement? Hvis ja, hvordan ordner jeg til abonnement? Takker for svar. Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ja, de selges uten abn. Abn må bestilles hos den operatøren du ønsker å ha abn hos. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Det høres veldig enkelt ut da, takk for hjelp. Hvilket abonnement er å anbefale? Nå har jeg Netcom Familie, hvordan ville dette fungert til iPhone? Første gang jeg kjøper en "Smartphone" så mange dumme spørsmål fra meg Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Det høres veldig enkelt ut da, takk for hjelp. Hvilket abonnement er å anbefale? Nå har jeg Netcom Familie, hvordan ville dette fungert til iPhone? Første gang jeg kjøper en "Smartphone" så mange dumme spørsmål fra meg det vil fungere akkurat likedan som på alle telefoner. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Vil anbefale deg og skaffe datapakke til abonnementet du har i dag, evt gå for iConnect om du skal holde deg inne i netcom familie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå