Akrail Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hei, jeg skal bruke laptopen på skole og hjemme, mest til spilling (nye og gamle spill) har funnet noen laptops men aner ikke hvilken jeg bør kjøpe! jeg trenger en laptop som kan fraktes rundt, samt være god til å spille på. de jeg har funnet er:¨ Alienware M11x Alienware m15X ASUS G73JH Multicom Compal NBLB2 Dell Studio 15 det er både noen veldig småe og noen store bærebare pcer der, jeg tenker mest på en av alienware pcene, all hjelp tar jeg imot med glede Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 veldig små eller veldig store var de ikke da Men, vil du ha stor skjerm å spille på velg ASUS sin. Hvis ikke ville jeg valgt en av Alienware sine, hvem av dem er opp til deg, den ene er jo bedre enn den andre. Hvis jeg får lov vil jeg gjerne spørre: hvorfor legge så mye penger i en laptop når en stasjonær er mye billigere? Pluss at du kan kjøpe en laptop til vanlig bruk når du er på farten. Lenke til kommentar
Akrail Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Hvis jeg får lov vil jeg gjerne spørre: hvorfor legge så mye penger i en laptop når en stasjonær er mye billigere? Pluss at du kan kjøpe en laptop til vanlig bruk når du er på farten. hvorfor ha en god gaming laptop? her har du svaret: LAN! jeg er lei av å drasse rundt på en stasjonær hver gang jeg skal lane med venner... takk for svaret, men jeg aner fortsatt ikke om det er lurt å egge 13k i en alienware m15x mest fordi den ser rå ut, eller om jeg skal gå ned noen tusen og fortsastt ha en pc som er like kraftig... (jeg elsker et rått design) hvis noen har noen andre laptops som de tror kan passe mine behov, tar jeg gjerne imot forslag Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 jeg mener aa huske at Alienware laptoper veide ganske mye? blir ikke det litt slitsomt aa drasse med paa skolen? Lenke til kommentar
Akrail Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 jeg mener aa huske at Alienware laptoper veide ganske mye? blir ikke det litt slitsomt aa drasse med paa skolen? Alienware M11x veier rett under 2kg så det er ikke så mye (men så er den jo liten også) Alienware M15x veier like mye som ASUS G73JH (rundt 4kg) Lenke til kommentar
thomit Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Vel, hvis spilling er viktig, er det liten tvil om at det er Asus G73 man bør gå for. HD 5870 er det beste kortet man får til bærbare, med ett unntak (GTX 480M). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå