Gå til innhold

Farlig frokostblanding


Carlgutt

Anbefalte innlegg

Her om dagen var jeg hos en kompis av meg på overnatting besøk. sånn (slumber party). Vi spiste pizza, spiste boller og drakk brus. Kompisen min hadde også stjålet med en cider. Jeg drakk halve flaska relativt fort (45min-1time) og ble veldig full. Til slutt spy jeg. Kompisen min drakk bare en slurk så han ble heldigvis bare litt brisen. Det var litt kjipt fordi etter jeg hadde spydd og blitt edru igjen var han brisen hele natten.

 

Til poenget. Neste morgen våknet jeg før kompisen min og bestemte meg for å ta litt frokostblanding. Jeg fant en skje på bordet og bestemte for å bare bruke den. Nå for at dere skal forstå hvorfor ejg ikke skulle brukt denne skjene må jeg gi litt bak historie. Han kompisen min liker å ha denne skjen når han skal gå på toalettet (han går med den i lomma i tilfelle han får bruk for den). I vertfall så bruker han den til å vaske seg der bak.

 

Så jeg spiser frokost blanding og plutslig kommer kompisen min inn. Han spør om jeg har sett skjen hans, jeg sier nei. Så sier han du har den alltid i munnen din når du spiser frokostblanding.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et par spm til historien:

 

1) Dere blir fulle på 1 flaske cider? Fjortizz much?

 

2) Han tørker seg i ræva med en skje wth?

 

3) Hvorfor ikke ta en annen skje hvis du visste at han brukte den på dass?

 

4) Hva var "Farlig" med frokostblandingen? (ref trådtittel).

har ett par svar.

 

3) Jeg viste ikke at det var feil skje, duh..

2) Beats me

4) Eh frokostblanding med avføring i? Nei det er sunt det sikkert...

1) Vi drakk ikke hele flaska, jeg drakk halve og kompisen min drakk 1-2 slurker, så hvor vil du med dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...