Carlgutt Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Her om dagen var jeg hos en kompis av meg på overnatting besøk. sånn (slumber party). Vi spiste pizza, spiste boller og drakk brus. Kompisen min hadde også stjålet med en cider. Jeg drakk halve flaska relativt fort (45min-1time) og ble veldig full. Til slutt spy jeg. Kompisen min drakk bare en slurk så han ble heldigvis bare litt brisen. Det var litt kjipt fordi etter jeg hadde spydd og blitt edru igjen var han brisen hele natten. Til poenget. Neste morgen våknet jeg før kompisen min og bestemte meg for å ta litt frokostblanding. Jeg fant en skje på bordet og bestemte for å bare bruke den. Nå for at dere skal forstå hvorfor ejg ikke skulle brukt denne skjene må jeg gi litt bak historie. Han kompisen min liker å ha denne skjen når han skal gå på toalettet (han går med den i lomma i tilfelle han får bruk for den). I vertfall så bruker han den til å vaske seg der bak. Så jeg spiser frokost blanding og plutslig kommer kompisen min inn. Han spør om jeg har sett skjen hans, jeg sier nei. Så sier han du har den alltid i munnen din når du spiser frokostblanding. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Tror alkoholen enda sitter igjen jeg! 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har et par spm til historien: 1) Dere blir fulle på 1 flaske cider? Fjortizz much? 2) Han tørker seg i ræva med en skje wth? 3) Hvorfor ikke ta en annen skje hvis du visste at han brukte den på dass? 4) Hva var "Farlig" med frokostblandingen? (ref trådtittel). 6 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Her ser det ut som at vi har et problem. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Carlgutt og man of war bruker å ha slike historier på lur. Jeg liker det :!: Om det er troll eller ikke er jeg usikker på. Lenke til kommentar
nadge Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) cool story bro!! Endret 6. september 2010 av nadge Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 hmm.. Rumpskje skal ikke være farlig da alle bakteriene blir rensket bort av syren der. Er det sikkert at det ikke var super-cider du fikk tak i? Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 HAHA ! Jeg lo! den cideren var for sterk for deg, neste gang skal du ha utvannet vann Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Har et par spm til historien: 1) Dere blir fulle på 1 flaske cider? Fjortizz much? 2) Han tørker seg i ræva med en skje wth? 3) Hvorfor ikke ta en annen skje hvis du visste at han brukte den på dass? 4) Hva var "Farlig" med frokostblandingen? (ref trådtittel). har ett par svar. 3) Jeg viste ikke at det var feil skje, duh.. 2) Beats me 4) Eh frokostblanding med avføring i? Nei det er sunt det sikkert... 1) Vi drakk ikke hele flaska, jeg drakk halve og kompisen min drakk 1-2 slurker, så hvor vil du med dette? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvor stor og hvilken alkoholprosent hadde denne flasken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå