Bruker-93156 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hei, er interessert i å finne nye gode filmer, men vet ikke helt hva som er bra og ikke. Jeg leter etter filmer i sjangeren lik Platoon, Green Zone, Jarhead og Tears of the sun. Noen annbefalinger? Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hva er forskjellen på krigskomedier og krigskomedier?(Ta en titt på emnefeltet om du ikke skjønner ...) Kanke si de ligger i komediesjangeren de tre første du nevnte(har ikke sett siste), så dropper de når jeg svarer. Anyways; av "krigskomedier" så synes jeg Stalag 17 og The Great Escape er utrolig morsomme. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Hehe, tenkte over det i sted, men så tenkte jeg at dre skjønte hva jeg mente. Krig- og krigskommediefilmer. Full metal jacket er også en film jeg likte... Skal ta en titt på de du anbefaler (bokstavlig) så får vi se... Andre? Lenke til kommentar
sveisann Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Black Hawk Down og The Hurtlocker er de to beste krigsfilmene jeg har sett. Det er ikke komedier men sinnsykt gode action filmer. Du bør også få med deg Saving Private Ryan som også er en fenomenal krigsfilm Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Har sett de, men kan ikke skade å ta en titt til, en stund siden sist... Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=beAQVm1j56w Kellys Heroes er jo en klassiker :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå