salomo Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Exif: 1/50 f5,6 Iso 100 Canon 15-85 @ 85 Endret 29. august 2010 av salomo Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kanskje litt kjedelig motiv, men ellers: - Midtsilt, les om "rule of thirds. Midtstilling kan fungera, men ikkje her - fordi bilete ikkje er balansert. - Ramma er teit, men dette er smak og behag. - Kjedelig motiv - litt vel lite djubdeskarpheit + fint eksponert + god vinkling + får fram budskapet Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det han sa. Rammer er ganske ut for tiden. Har ikke sett rammer på bilder siden jeg brukte det altfor mye for noen år siden Lenke til kommentar
salomo Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Takk for tilbakemelding, der var rammen fjernet. Lærer så lenge man lever Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg tror dette hadde fungert bedre i svart/hvitt, og med den brikken liggende bak i svart, og den i forgrunnen i hvitt. Lenke til kommentar
emero Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tror jeg ville lagt kongen foran, og brikkene nærmere hverandre. Synes også det blir litt teit at brikken ikke står på en rute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå