Delvis Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) For noen år siden kom jeg tilfeldigvis inn i en park i Oslo, som jeg har sett etter siden. Prøver å se etter den på luftfoto også, men begriper ikke hvor den er blitt av. finner alt annet igjen, men ikke den. Det var en litt liten(eller ikke så liten kanskje) park litt oppover der et sted. Med en liten vanndam man kunne gå rundt, og der var der gakker og andre fugler som folk matet. Og så var det som man kunne gå opp en avsats eller noe sånt, og der var det en murbygning mener jeg, og noen gangveier og benker rundt. Det var noe trær i parken også mener jeg. Noen som aner hvilken park jeg snakker om? Endret 29. august 2010 av groenn Lenke til kommentar
D02 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 kan det være sankthanshaugen? med den lille infoen man får er det ikke lett å si.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 kan det være sankthanshaugen? med den lille infoen man får er det ikke lett å si.. Det innbærer medførdsel av riktighet. Et billedsøk på St. Hanshaugen (som er riktig skrivemåte) levner ingen tvil om det. Mange takk Men hvordan i huleste jeg kom meg helt der opp som den ligger, er et mysterium jeg ikke fatter. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) bra det var riktig ; P Endret 29. august 2010 av D02 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå