konduktans Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Fantastisk. Dette er det vi kaller ubevisst trolling. Slutt å klage, slutt å lyve til deg selv. Sånn du skriver, virker det som om du er forelska i jenta. Hvis ikke, så la henne være i fred. Du er 18. Du er ikke 50 år og har erfaring med å oppdra barn. Du har ingen forpliktelser ovenfor kvinnemennesket. Cut it loose! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det her er en person som bor andre siden av landet, sannsynligvis vil du aldri se henne igjen og fortsatt er du etter henne som en tøffel, nei mann deg opp og hold deg unna slikt tull. Du har ikke godt av å blande deg inn. Altså, hva faen? Har det blitt ulovlig å hjelpe folk selv om det ikke får direkte konsekvenser for deg selv, også nå? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvordan har hans innblanding hjulpet saken noe særlig, vi har med en dramaqueen som prøver å teste han. For han og dama er det beste at de skiller lag. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Først: Hvorfor "småflørter" du med en 13-åring? Du er 18 år. Gå ut og finn deg jenter på din egen alder. Jeg forstår ikke hvorfor du er så sykt stressa? Dette er overhodet ikke ditt problem, men 23-åringen og jentas. Det virker som om du har følelser for jenta og nærmere venter på at det er "greit" at dere kan bli sammen. Glem henne. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvis hans innblanding nå har fått henne til å fortelle foreldrene om situasjonen, noe jeg faktisk ikke ser på som helt umulig, så har den åpenbart hjulpet saken. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 96% sannsynlig at det er bare tull og hun ikke er gravid. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 87 % av all prosentstatistikk er oppfunnet på stedet. Inkludert denne. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Syns trådstarter skal gå å anmelde seg selv. Du har åpentbart følelser for henne, og i tillegg til dette blir du lurt av ett barn. Alt dette med taushetsplikt er bare ett godt forsøk på å få fokus vekk fra at han er sjalu, å forelsket i dette 13 år gamle barnet. Din gris. Endret 30. august 2010 av Mauro 1 Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Syns trådstarter skal gå å anmelde seg selv. Du har åpentbart følelser for henne, og i tillegg til dette blir du lurt av ett barn. Alt dette med taushetsplikt er bare ett godt forsøk på å få fokus vekk fra at han er sjalu, å forelsket i dette 13 år gamle barnet. Din gris. Anmelde seg selv for hva? Tankekriminalitet? Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Jeg ser ikke noe galt i forholdet så lenge det er frivillighet og modenhet involvert. Men en 13-åring er ikke gammel nok til å bære fram og oppdra et barn (og ønsket om det er ikke et tegn på modenhet). Endret 31. august 2010 av KarlRoger Lenke til kommentar
Gjest Den tause Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Med mindre hun lyver så har hun fått mensen tilbake. Jeg ser meg glad for at hennes ungdomstid skal svinne hen pga et barn. Btw.. Gutten som ikke brukte kondom var en jevnaldrende gutt.. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Da har hun vært hos en fyr natta før, trolig eldre pga jeg vet at hun har hat seg med en 23 åring. Du vet at sånne små skrivefeil som å skrive 23 kontra 13 er ganske grov og dreier hele debatten helt om? To personer under 16 år kan pule fritt. En 23-åring kan ikke pule fritt på en som er under 16. La nå saken ligge Så fint at alt gikk bra likevel. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Da har hun vært hos en fyr natta før, trolig eldre pga jeg vet at hun har hat seg med en 23 åring. Du vet at sånne små skrivefeil som å skrive 23 kontra 13 er ganske grov og dreier hele debatten helt om? To personer under 16 år kan pule fritt. En 23-åring kan ikke pule fritt på en som er under 16. La nå saken ligge Så fint at alt gikk bra likevel. Skrivefeil? Han mener 23 og 13. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Mauro, når ble jevnaldrene synonym med 10 års forskjell? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Les det dere kritiserer, folkens: Da har hun vært hos en fyr natta før, trolig eldre pga jeg vet at hun har hatt seg med en 23 åring. Han sier ikke at det er samme duden, han sier bare at hun har en fetish for eldre gutter og at det er sannsynlig å anta at det er samme duden, eller en ny, men fortsatt eldre, en. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg (18) og en jente (13) små flørter på MSN etter et treff i sommer (vi flørtet etter treffet var over), selv om vi vet vi aldri mer kommer til å møtes pga en enorm distanse mellom oss, men også pga jeg flytter fra den ene landsdelen til den andre om et år. Jeg var sikker på at jeg kom til å lese "[...] selv om vi vet vi aldri mer kommer til å møtes pga den store aldersforskjellen mellom oss", men jeg tok visst feil. Dette er sikkert ikke det du vil høre, men jeg syns det er skremmende at noe slikt kan skje i utgangspunktet, spesielt hvis du er i en posisjon hvor yngre medlemmer i samme organisasjonen stoler på deg og åpner seg for deg. Det at du har taushetsplikt gjennom skriftlig og muntlig kontrakt gjør ikke saken bedre. Hvorfor har du egentlig taushetsplikt? Har du en spesiell stilling/verv, eller har alle medlemmer i organisasjonen taushetsplikt på samme måte som deg? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Da feil-leste jeg Det tror jeg vi alle gjorde. Stort plusspoeng til Mokko! Og han (ts) har sikkert et slags tillitsverv, ville jeg tippe. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Brudd på taushetsplikt skal man ikke ta lett på. Det er vell stort sett to situasjoner hvor man kan regne med å ikke få problemer ved brudd på taushetsplikt: 1. Fare for liv 2. Man er pålagt å informere ved lov (eller taushetspliktet strider mot lov) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå