Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hvordan kan jeg kjøpe ting online (hovedsaklig play.com jeg sikter til da), utenom å gå igjennom mamma hver gang? Er 17, og har fortsatt Visa Electron. Jeg kan overføre penger via nettbank, så jeg kan betale fraktura, men det er ingen i utlandet, og veldig få butikker i norge som har rimelige priser som fortsatt oppererer med det. Er det en måte jeg kan selv betale på? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du kan jo bruke paypal om noen butikker aksepterer det. Jeg har aldri brukt det selv så jeg vet ikke om du kan overføre penger fra din egen konto eller du må bruke kredittkort. Hva er problemet med at det går igjennom din mor? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det er ikke noe stort problem, det er bare veldig irriterende og hadde vært veldig fint å unngå. Lenke til kommentar
yaddah Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du kan kjøpe et VISA eller MasterCard gavekort (forhåndsbetalte, upersonlige kort). F.eks.Spendon VISA som selges på 7-Eleven og Narvesen. Mange banker selger også egne VISA/MasterCard gavekort. 1 Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Paypal fungerer fint. Du overfører penger til paypalkontoen via nettbank, så betaler du med paypal etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du kan kjøpe et VISA eller MasterCard gavekort (forhåndsbetalte, upersonlige kort). F.eks.Spendon VISA som selges på 7-Eleven og Narvesen. Mange banker selger også egne VISA/MasterCard gavekort. Har testet det, det funket fint på endel sider, men funket ikke på play.com av en eller annen grunn. Har ikke testet på amazon.co.uk/.com, vet du om det funker? Paypal fungerer fint. Du overfører penger til paypalkontoen via nettbank, så betaler du med paypal etterpå. Hvordan kan jeg lage en paypal konto? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Du kan jo berre kjøpe eit SpendOn gåvekort i ein 7Eleven kiosk. Dei fungerer på nettet. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Anbefaler deg til å starte på http://www.paypal.com Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Anbefaler deg til å starte på http://www.paypal.com Selvfølgelig Har opprettet konto nå, får teste når jeg kommer hjem! Takker for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå