Zachzi Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Heisann! Jeg skulle slette noen filer fra min nye 200GB hd i går ettersom den holdt på å bli full. Etter at jeg hadde slettet rundt 10GB sto det fortsatt at jeg hadde bare 1.92GB ledig. Jeg kjørte chkdsk h: /f , men dette hjalp ikke. Så prøvde jeg check disk som er i Powerquest Partition Magic, men da fikk jeg beskjed om at det var noen filer åpne så det ble avbrutt. Så prøvde jeg å legge inn noen filer igjen og det gikk greit. Da viste den mindre GB. Men det vil altså ikke frigi plass selv om jeg sletter filene. Hva skyldes dette ? Noen som har forslag hva jeg skal gjøre for å fikse dette ? Lenke til kommentar
berntb007 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Hvordan klarer du å fylle en HD på 200 GB? Er den full av store filmer, eller...? :smile: Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Bare for og spørre...... Du har vel tømt papirkurven din? Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Bare for og spørre...... Du har vel tømt papirkurven din? Filene blir direkte slettet når jeg sletter dem. Har stilt inn papirkurven slik at de ikke havner der... Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 har hatt samme problem med min gamle WD 40gb, står i Partition Magic at det er 4gb ledig, men går jeg inn på partisjonen i min datamaskin har jeg "plutselig" 1,92gb ledig :/ wd = noe føkka.. Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Bare for og spørre...... Du har vel tømt papirkurven din? Steike. Sjekket det opp. Papirkurven var tom, men Norton protected filene som hadde blitt slettet eller noe i den dur.... Så når jeg trykker delete all protected items så ble det fikset Takker for tipset. Man kan ofte se etter vanskelige løsninger, men egentlig er feilen så enkel så enkel.... :wink: Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Bare for og spørre...... Du har vel tømt papirkurven din? Steike. Sjekket det opp. Papirkurven var tom, men Norton protected filene som hadde blitt slettet eller noe i den dur.... Så når jeg trykker delete all protected items så ble det fikset Takker for tipset. Man kan ofte se etter vanskelige løsninger, men egentlig er feilen så enkel så enkel.... :wink: jaja. fint at du fikk løst problemet :wink: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Akkurat det problemet er den eneste grunnen til at jeg ikke installerer norton Systemworks e.l. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Akkurat det problemet er den eneste grunnen til at jeg ikke installerer norton Systemworks e.l. du får det slik viss du har norton antivirus 2003 lagt inn. har ikke skjønt hva det er til. noen som vet? Lenke til kommentar
aceman Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Akkurat det problemet er den eneste grunnen til at jeg ikke installerer norton Systemworks e.l. Du kan jo skru av protected files i systemworks Lenke til kommentar
Exilition Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Så det er det som er grunnen at plass ikke blir frigjort når det blir slettet. Har slitt med samme problem tidlegere, men det har aldri slått meg at det er Norton sin feil. Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Det samme skjedde med meg, jeg og fant ut at det var norton som holdt filene i live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå