Crazykriss94 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Noen som spiller eller har spilt spillet heroes of newert? Frister veldig å kjøpe det, men har hørt stygge rykter om at det hakker så forferdelig? Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Flott spill, selv om du aldri har spilt DOTA før(WC3-Mod som spillet er bygget på). Prisen er latterlig lav iforhold til hvor mange timer du kommer til å bruke på det, det kan jeg iallfall si deg. Opplevde aldri at det hakket, men jeg spilte også stort sett beta-versjonen. Men jeg må bare advare deg om et elendig community for nybegynnere, regn med og få kasta standard fjortissord etter deg den første tida, da en dårlig spiller kan trekke ned laget relativt mye. Men for all del, verdt penga om du gidder å gjøre en liten innsats. Lenke til kommentar
Crazykriss94 Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Takker for svar! Jeg har spilt dota en del på LAN, men det blir liksom ikke det samme å sitte hjemme å spille mot boter. Derfor tenkte jeg at jeg kunne skaffe meg Hon, sånn jeg kunne spille på internett Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hva koster det nå? Rundt 150-200kr? Er en latterlig liten sum for et såpass godt spill iallefall. Slå til! Lenke til kommentar
Crazykriss94 Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 30 dollar tror jeg det var. Da kjøper jeg det Spiller du det? Lenke til kommentar
Tok3n Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har spilt HoN siden det var i lukket beta versjon. Et helt genialt spill. Eneste som er negativt med spillet er at forumet/ingame chatt er fylt av flamere og folk som er ute etter bråk, men ser du bort fra det er det absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå