Vifteron Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Jeg leter etter et bra program for å brenne DVD(data, filmer, bilder, mp3, dvd-cover, osv) Lurer på hvilke program er best, mest brukervennlig og hvor kan ma få tak programet billig :wink: . takk! [email protected] Lenke til kommentar
enden Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 easy er jo brukervenlig, men det kan nero og være. Hvis du bare skal brenne småting/aldri har bruk for avanserte funksjoner så kan du gå for easy, men jeg mener nå at nero er bedre. Mer å fikle med Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Man har mange flere muligheter med Nero, jeg har også brukt Easy Cd Creator (ECC), men dette var det bare kluss med. Jeg syntes nesten ECC er så simpelt at det kan bli vanskelig å bruke. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Nero er helt topp til brenning. All 'preproduksjonssaker' bruker jeg andre ting til. Lenke til kommentar
stvetene Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 NERO THE HERO!!!!!!! Last det ned fra KazAA. Da er det gratis!!!! serienummer finner du på irc: dalnet - #serials EDIT: JEG BLEKAGER AT JEG SKREV AT DU KUNNE LASTE NED FRA KAZAA!!!! Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 NERO THE HERO!!!!!!! Last det ned fra KazAA. Da er det gratis!!!! serienummer finner du på irc: dalnet - #serials Oppfordring til piratvirksomhet er ikke bra.. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 NERO THE HERO!!!!!!! Last det ned fra KazAA. Da er det gratis!!!! serienummer finner du på irc: dalnet - #serials Ny pc? bare knus et vindu og hent det i en butikk? ny sykkel? bare rapp den fra en butikk DA er det gratis!!!!!!! Lenke til kommentar
stvetene Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 OMG! Det er mange "wannabe" admin's her åss!! Nei du får nok gå og kjøpe det i butikken!!!!! KAZAA? Fysj og fysj!!!!! Lenke til kommentar
stvetene Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 WikingTOR Skrev Ny pc? bare knus et vindu og hent det i en butikk? ny sykkel? bare rapp den fra en butikk DA er det gratis!!!!!!! Jeg er en wannabe administrator! Det der er oppfordring til å stjele datamaskiner og sykler!!! Jeg ville sagt permament banning! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 NERO THE HERO!!!!!!! Last det ned fra KazAA. Da er det gratis!!!! Din dott, - nero er gratis å laste ned fra Ahead sine hjemmesider, så det er ingen grunn til å fikle med Kazaa .. Lenke til kommentar
stvetene Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Okey, jeg dreit meg ut, men det gjorde f***n meg de andre oxo, som liksom skal rydde opp i forumet da... Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 NERO THE HERO!!!!!!! Last det ned fra KazAA. Da er det gratis!!!! Din dott, - nero er gratis å laste ned fra Ahead sine hjemmesider, så det er ingen grunn til å fikle med Kazaa .. Det er en lovlig prøveverson som ligg er på Ahead sine hjemmesider, stvetene oppforderer her til at han skal finne en piratnøkkel til programmet. key, jeg dreit meg ut, men det gjorde f***n meg de andre oxo, som liksom skal rydde opp i forumet da... Hvis det er å drite seg ut å opplyse og advare om konsekvensene ved å bryte retningslinjene, ja da har jeg drete meg ut... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 OMG! Det er mange "wannabe" admin's her åss!! Du følger ikke med i timen. Jeg er en wannabe administrator! Det der er oppfordring til å stjele datamaskiner og sykler!!! Jeg ville sagt permament banning! Dagens tips: Slå opp ordene 'ironi' og 'sarkasme' i en ordbok. Ha en fin 'ferie'. Lenke til kommentar
Quandt Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Tilbake til saken,altså,er Nero det beste programmet å brenne dvd med? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Nero kommer forresten med v6 i løpet av Juli...17 Juli eller noe tror jeg det sto. www.ahead.de/en eller noe slikt er vel adressen Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 NERO THE HERO!!!!!!! Last det ned fra KazAA. Da er det gratis!!!! Din dott, - nero er gratis å laste ned fra Ahead sine hjemmesider, så det er ingen grunn til å fikle med Kazaa .. Det er en lovlig prøveverson som ligg er på Ahead sine hjemmesider, stvetene oppforderer her til at han skal finne en piratnøkkel til programmet. Hmm.. nei, - han kom med TO anbefalinger, - den første var å hente Nero fra Kazaa fordi da var det gratis, - som jeg sa så er det bare tull da den jo kan lastes ned fra Ahead - Den andre var å hente serienr på IRC, - noe han selvsagt kan gjøre selv om han henter den hos Ahead hvis han ønsker... men ang <Topic> - Nero er helt klart best, -men EasyCD er nok litt lettere å bruke for nybegynnere. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hallo alle vet at NERO er best......! Har vært innom alle programmene NERO er BEST NERO Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hallo alle vet at NERO er best......! Har vært innom alle programmene NERO er BEST NERO Lenke til kommentar
shabador Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Off Topic: Å herregud... Jeg må si at du, stvetene, bør skjerpe deg noe sinnsykt... Selv om du er av en relativt lav aldersgruppe, så kan man vel oppføre seg på forumet. Jeg ble rett og slett provosert av å lese innleggene dine... PS: Beklager at jeg kommer med et egentlig usaklig innlegg, men det måtte ut. For å komme tilbake til temaet: Personlig så foretrekker jeg Easy Cd Creator til musikk og filer, og Cdrwin til .bin-filer. Har egentlig aldri satt meg noe særlig inn i Nero, så jeg bør egentlig ikke uttale meg. Tror dette går for det meste på smak og behag. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Vil anbefale deg å se litt på winoncd 6 før du bestemmer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå