Larseij_Krokov Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg har en lusen IBM Aptiva P3 600MHz. Er det i det hele tatt mulig å få overklokka denna sirupen? vis ja, hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Du må ta deg et kurs i ord og uttrykk, og lære deg noen andre og bedre synomymer for "dårlig". Så kan du ev. spørre igjen, og se om du får mere napp da. Fram til da kan du jo lese rundt omkring på overklokking.no sine artikler, sjekk ut lenkene de har, så tror jeg nok du får svar på spørsmålene dine. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Helt enig med forrige innlegger. Lenke til kommentar
Larseij_Krokov Skrevet 31. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2002 Får nesten investere i en ordbok da... Lenke til kommentar
Gega Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Erfaringsmessig så er det lite eller ingenting overklokking på disse ferdigmskinene...hovedkortene er av billigste og enkleste kvalitet. Du trenger bare nytt hk.cpu og kabinett for å få et bedre system..det burde ikke koste så altfor mye. Mest sannsynlig kan du bruke resten av innholdet i dette "dverg kabinttet ditt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå