wangen91 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Siden det ikke var en tråd om denne filmen er det passende å starte en. Hva tror folket om filmen? Om storyen? Noen som har spennende teorier? Personlig synes jeg traileren ser råbra ut! Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg har 2 kinobilletter til valgfri film ut året. Kan brukes på denne filmen. PM me Lenke til kommentar
nybb Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har vel ingen forhåpninger, da de første ikke er spesielt bra filmer. Men man må jo se Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har ennå til gode å se en bra norsk grøsser, og kommer ikke til å se denne før jeg har slitt meg gjennom den andre. Eller sett ferdig den første. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Vedder en blowjob på at den suger noe sinnsykt! Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 FV1 var bra og FV2 var en fantastisk oppfølger.. liker når oppfølgerne er rett på ikke noe "3 år sener" piss.. Litt mer skeptisk til FV3, ettersom dette skal være en mer psykotisk film.. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Synes du virkelig oppfølgeren var fantastisk? Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja, egentlig.. det var en veldig naturlig fortsettelse av historien. Ble mer som FV1 del 2 men det er jo ikke så skumle filmer, der feiler de kanskje sjangeren sin.. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Synes filmene generelt er ganske tynne jeg da . Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Skjer ikke 3ern før 1ern? Historien bak alt sammen? Jeg synes 1 og 2 var skumle.. men så er jeg litt småpysete da, skvetter jo så lett Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jo, det handler om startfasen til morderkarrieren til den svære jæveln. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja, egentlig.. det var en veldig naturlig fortsettelse av historien. Ble mer som FV1 del 2 men det er jo ikke så skumle filmer, der feiler de kanskje sjangeren sin.. Ja, for alle som er blitt utsatt for ett psykotisk hjernespill følger etter morderen som er tre ganger som stor som en. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja, for alle som er blitt utsatt for ett psykotisk hjernespill følger etter morderen som er tre ganger som stor som en. Nei, filmen startet jo med "flukten" fra hotellet.. hun fulgte ikke etter ham, han ble jo fraktet ned til henne. Det synes jeg var en naturlig fortsettelse( i den grad man kan bruke ordet naturlig om slike filmer) Lenke til kommentar
nybb Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hun fulgte etter ham til fjellet Hadde jeg vært Bolsø Berdal da, hadde jeg flyttet til Hellas, og bodd der resten av livet Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hun fulgte etter ham helt i slutten ja, jeg skriver jo om starten på filmen. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ja, men det var ikke starten Ginecólogo Necrolamedor mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå