Vertical^ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Viss skjermen er i stand-by (helt svart), så meg jeg først trykke en gang, for at den våker (og lyser opp), og så 2 ganger til for å få musikk alternativene. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Viss skjermen er i stand-by (helt svart), så meg jeg først trykke en gang, for at den våker (og lyser opp), og så 2 ganger til for å få musikk alternativene. Det har du rett i, men det refereres likevel til som å "dobbelklikke". Ved å forandre på innstillingene kan man aktivere voiceover eller svarthvitt ved å trippelklikke. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Kanskje litt på siden av trådens emne, men noen som har erfaringer med 3. parts programvare som lar en kopiere musikk til/fra telefonen som fungerer i iOS4? Kan være praktisk å vite for dere andre også? Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Safari: komme raskt øverst på websiden UTEN scrolling: Hvis man trykker øverst på skjermen, altså på den linjen der batteriet osv står, vil man automatisk "gå til toppen". Det vil si at hvis du leser en artikkel på VG og vil opp og skrive inn en ny nettadresse, så slipper du å scrolle oppover. Det gjelder alt. Ikke bare Safari 1 Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg postet dette i iPhone 4 Café , men ved nærmere ettertanke hører det mer hjemme i denne tråden. Beklager dobbelpostingen Nå kan du igjen se signalstyrken på iPhone. Apple har lagt inn igjen en service-innstilling som viser signalstyrken i tall. Bare skriv inn *3001#12345#* i telefondelen og trykk ring. Det kan komme godt med hvis man vil sjekke hvordan forskjellige grep påvirker signalet: http://www.cultofmac.com/field-test-returns-in-ios-4-1/58457 Her forklares det litt nærmere om hva tallene betyr: http://www.anandtech.com/show/3821/iphone-4-redux-analyzing-apples-ios-41-signal-fix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå