nomercy15 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 jeg drev på å surfet rundt på nettet og plutselig ble all skrift storvet ikke hva jeg gjorde...det er helt for j*velig å se på...bruker win xp....noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 i IE kan du holde inne CTRL og scrolle hjulet på musen fram og tilbake for å forstørre og forminske bokstavene. håper dette var det du lurte på. Lenke til kommentar
nomercy15 Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 i IE kan du holde inne CTRL og scrolle hjulet på musen fram og tilbake for å forstørre og forminske bokstavene. håper dette var det du lurte på. takker og bukker Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 i IE kan du holde inne CTRL og scrolle hjulet på musen fram og tilbake for å forstørre og forminske bokstavene. håper dette var det du lurte på. Naijs! Har alltid måtte gå inn på 'View' og 'Text size', noe som er litt mer tungvindt. Takk for tipset Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Les retningslinjene når det gjelder emnefelt, posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg