Prizefighter Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Har nettop kjøpt en dvd fra komplett. Tok ut den gamle og satt inn den nye. men når jeg starter opp så finner veiviseren både cd-rom og dvd.. mne det står at den ikke kan starte. Så nå sitter jeg her uten cd-rom og dvd. Jeg fikk med en diskett med driver på men det funket ikke. Andre som har samme problem eller? kan det være at begge to står på master eller... Jeg har en LG cd brenner 32x og en asus 16x dvd... takker for all hjelp :smile: Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Det kan godt være at begge står som master eller slave. Det er ihvertfall noe du må sjekke. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2003 Det kan godt være at begge står som master eller slave. Det er ihvertfall noe du må sjekke. GRATULERER!! det var rett.. var det så vanskelig da.. eller jeg skjekka det før du skrev svar da men takk.. endelig en som er litt hjelpsom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå