Sjohej Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hei:) noen som vet om spill som er likt GTA, sånn at du kan gå rundt kapre biler og med ganske stort map, liker også at det er litt mafialignende sånn at du er med i en famile eller en Gjeng:) takker på forhånd Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Uhm. Mafia 1 og Mafia 2 Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 har prøvd mafia 2 demoen men likte det ikke helt:p politiet (og de andre) er rett og slett for dumme, hvis det ligger ett lik på bakken går bare politiet forbi hvis man sikter på hodet til noen som sitter i en bil sitter de bare der:p Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Saint's Row 1&2. I GTA IV tror jeg politi er lurere, og at folk i bil er redde for våpen, men du har sikkert spilt det. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 I GTA IV tror jeg politi er lurere [...] Korrekt. Politiet lærer underveis, og vil blant annet stoppe sivile biler og følge etter deg hvis de mister politibilene sine. De samarbeider også om å presse deg av veien, hvis flere politibiler følger etter. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 The Godfather I og II Lenke til kommentar
laxs Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ble ferdig med mafia 2 her om dagen jeg syntes det var mye bedre en Gta på historien. men polti var litt skada. samtidig som jeg likte at de kunne ta deg for kjøre for fort osv Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Dette er helt normalt. Du skal tenke deg til forskjellige spill. Med firmaer. Skolerer du? Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) scarface, er det nevnt? Endret 1. september 2010 av zerqs Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ble ferdig med mafia 2 her om dagen jeg syntes det var mye bedre en Gta på historien. men polti var litt skada. samtidig som jeg likte at de kunne ta deg for kjøre for fort osv Husker du hvor mange "chapters" det var i spillet Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ble ferdig med mafia 2 her om dagen jeg syntes det var mye bedre en Gta på historien. men polti var litt skada. samtidig som jeg likte at de kunne ta deg for kjøre for fort osv Husker du hvor mange "chapters" det var i spillet 15. Lenke til kommentar
mustang74 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ble ferdig med mafia 2 her om dagen jeg syntes det var mye bedre en Gta på historien. men polti var litt skada. samtidig som jeg likte at de kunne ta deg for kjøre for fort osv Husker du hvor mange "chapters" det var i spillet 15. 15 bare? Skuffende, er altfor kort spill da...blir bra når tilleggspakka kommer. Er på kapittel 15 nå og skal drepe han Mafia-bossen jeg ikke husker hva heter:-p Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 TUSEN TAKK FOR AT DU IKKE SATT DET I SPOILER Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) What the fuck var vitsa med det?!? Endret 3. september 2010 av kjermy Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 WHAT THE FUCK VAR VITSA MED DET!?!?!?! AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH JEG VET. NESTEN LIKE DUMT SOM Å SKRIVE ALT MED STORE BOKSTAVER OG SKRIVE "ARGH" MED CA 10-15 AV HVER BOKSTAV. Just sayin' 1 Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ragers, make my day once again ! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 WHAT THE FUCK VAR VITSA MED DET!?!?!?! AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH JEG VET. NESTEN LIKE DUMT SOM Å SKRIVE ALT MED STORE BOKSTAVER OG SKRIVE "ARGH" MED CA 10-15 AV HVER BOKSTAV. Just sayin' Jeg vil påstå at det var dummere å ikke putte det du sa i en spoiler.. Kjøttpøkk! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Om folk irriterer seg likte mye over overdreven caps lock som en spoiler som kan ødelegge slutten til et spill som masse fanboys har venta i årevis på, kan jeg redigere det Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Om folk irriterer seg likte mye over overdreven caps lock som en spoiler som kan ødelegge slutten til et spill som masse fanboys har venta i årevis på, kan jeg redigere det Vel, jeg bare skrev antall kapitler. Har man over 1 i IQ, burde man klare å finne det ut bare med å se achievements på Xbox 360. Så er han andre dere klager på, noe som gjør at jeg tillater meg å skrive: Ja, det irriterer meg like mye. Caps Lock-skriving virker useriøs å barnslig. Er kanskje ikke kjempesnilt å spoile slutten på ett spill heller, og enda værre å ikke gidde å fikse (har iallefall ikke skjedd da jeg skriver nå). Men nei, liker ikke caps lock heller. Om begge hadde fikset hadde denne krangelen kanskje vært over. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 såklart ble jeg sur på han som skrev Er på kapittel 15 nå og skal drepe han Mafia-bossen jeg ikke husker hva heter:-p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå