Gå til innhold

NetCom Mobilt Bredbånd til halv pris!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ikke sikkert ICE og Telenor trenger å svare på prisen. De har begge en dekning Netcom ikke kan matche. Folk som har flyttet ut av gutterommet og tjener sine egne penger, betaler gjerne ekstra for å ha noe som fungerer.

 

Nå snakker du om 5% av de som kommer til å kjøpe dette, og sikkert mest om deg selv.

Telenor og Ice bør svare på prisen, ellers kommer alle som ikke har peiling på at Netcom kanskje har dårligere dekkning til å portere over til det billigste alternativet.

 

For det er nemlig prisen som betyr noe i det store og hele idag, uansett "hvermansen" som skal ha mobilt bredbånd.

 

Eg googlet egentlig bare "netcom 125 kr mobilt bredbånd", for å se om noen nettaviser hadde vært raske nok ute til å skrive om dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har selv brukt mobilt bredbånd fra NetCom i ca et år. (den avtalen som er gratis etter kl 17..helg). Hoppet selvsagt på denne avtalen til 125,- som kan kan bruke nårsomhelst. Jeg er kjempefornøyd med tjenesten og som bonus fikk jeg en mobil bredbånd router :) (som jeg kan dele med flere brukere).

 

Jeg har reist ganske mye i sommer.. og har alltid funnet bra kontakt med det mobile bredbånd. Kompis har ICE.. men gud for en diger sak! Når det gjelder Telenor sin dekningsområde så kan jeg ikke uttale meg, men kommer ikke til å bytte til noe dyrere for den ene gangen jeg sitter på en fjelltopp (eller hvor nå de har bedre dekning)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

... og dobbel pris på abonnementet.

 

Elles forstår eg det slik at det er etableringsgebyr på 200 kr dersom ein ikkje brukar eit gammalt Netcom sim-kort. Dette står med lita skrift under totalprisen, som altså berre gjeld om ein hadde dette.

 

Elles held eg meg til Telenor, sidan eg tykkjer det går for tregt med EDGE. Telenor kjem til å ha meg som trufast kunde fram til Netcom byggjer ut 3G (evt. 4G) der eg bur, eller at nokon andre brukar Telenornettet til å gje meg billegare internett enn Telenor sjølv kan gje.

Endret av torbjornen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

netcom mobilt bredbånd fungerer strålende.

 

men eg er veldig intr i hvordan man klarer å skaffe seg en router som bonus i tillegg til det trådløse modemet.

hadde vært digg å fått vite at dette var en fleksibel løsning, slik at man kan bruke begge deler samtidig.

 

Det er et kinderegg, men bare "to ting i ett".

Fra https://netcom.no/mobiltbredband/fribruk.html:

Bestill med modem eller ruter for kun kr 1,-. Disse kan brukes av både på PC og Mac.

MiniRuter gjør at du kan dele det mobile bredbåndet ditt med 4 venner!

Se også bestillingssida:

https://shop.netcom.no/bredbaand/huawei-3g-datakort/huawei-e5832/mobilt-bredbaand-heletiden

 

Fungerer utmerket. Spesielt med tanke på prisen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

man binder seg i 1 år kun hvis man kjøper modem til redusert pris. Kjøper man modem til fullpris eller har et fra før er det ingen bindingstid...

Så man får beholde modemet etter at bindingstiden er over / man sier opp abonnementet? Jeg ser at disse modemene er operatørlåste forresten, er det enkelt å åpne dem? Endret av mandela
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...