Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt massere dama til kamerat. greit ?

Gjest anonym100

Anbefalte innlegg

Gjest Mann på 45

Hei

Jeg har få kurst med massering av rygg, skuldre og lår. En kamerat av meg har vært sammen med ei en stunn nå. Hun virker veldig bli og glad. Kommer godt overens med henne. Jeg har massert mange forskjellige men blir det riktig og gjøre det med dama til en kamerat? som en koselig overaskelse. *får henne* men ingen baktanker!

Hvorfor ikke massere kompisen din først?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Det er ikke greit.

Bortsett fra hvis du gjør det mens kameraten din er der. Og eventuelt masserer kameraten også.

Hvorfor jeg er så trangsynt?

Fordi jeg ser potensialet til å miste en venn, og til å legge an på kameratens dame.

Så du får først massere kameraten din, og så spørre om dama vil ha massasje mens han er der.

Hvis ikke går du bak hans rygg, og det er tvilsomt om du kan kalles hans venn.

Og det er slike situasjoner som gjør at enkelte blir litt trangsynte.

Lenke til kommentar
Gjest kvinne27

Enig med mange andre her.

Dette høres ut som en dårlig plan.

Dersom ene kompisen til typen min hadde ymtet frampå at han ville massert meg når gubben ikke er hjemme, hadde jeg snudd i døra tvert, og det ville ødelagt mye av vennskapet mitt til "typens kompis". Det er ikke ok.

Noen ting er for personlige, og enkelte intimgrenser skal ikke krysses synes jeg.

Dersom jeg hadde vist at denne kompisen hadde vært en dyktig massør, ville jeg spurt han selv om det skulle blitt aktuelt, og synes det er/hadde vært super-kleint om han hadde vært ivrig på å massere meg.

På samme måte som om jeg ville aldri "lagt meg etter" en av kompisene hans/typen til ei venninne for å få lov å massere ham. Det ville ødelagt både forholdet til meg/hun og typen min/sin, samt deres vennskap.

Dersom ei venninne hadde spurt meg om å få lov å massere typen min (ala lårmassasje osv) så hadde hu fått svaret NEI rimelig kjapt. Og jeg ville holdt meg (og typen min) unna henne ei stund framover. Det er enkelte ting man rett å slett ikke skal gjøre. Og det er å "klå" på en venns kjærest blandt annet. Massasje eller ikke.

Jeg tror nok 100% sikkert at du har "noen baktanker" med dette, og det vil både hun og kompisen din skjønne tvert!

Venner kjenner hverandre såpass godt, at han vil nok se rett igjennom deg.

Er du usikker, er du sikker. Og ettersom du føler at du trenger noen "bekreftelse" her på forumet på om du skal gjøre/spørre om dette, vel, da vet nok magefølelsen din allerede at dette er galt!

Ikke gjør det... det vil ikke være verdt å ødelegge forholdet deres (ditt og kompisen, ei heller kompisen og dama sitt forhold). Dette kan lett skape spenninger i et forhold/vennskap.

Enn om de krangler noe sykt over dette i ettertid, og ender opp med at forholdet deres blir ødelagt? Bare fordi hun følte at ene kompisen hans ble for "innpåsliten" til at hun taklet det? Eller at han synes/tror det er fordi hun har flørtet/sendt feil signaler til deg?

Lenke til kommentar

Vært i samme situasjon som deg mange ganger:P Jeg bare masserte henne jeg, siden hun spurte. Typen tok det helt ok når jeg fortalte det til han senere. Etter noen måneder så spurte faktisk han meg om jeg kunne massere henne fordi hun hadde så vondt i korsryggen og han var så dårlig til det.

Etter det har jeg massert henne en del ganger, noen ganger er han der, noen ganger ikke. alt ettersom han er hjemme eller ikke.

Har faktisk massert han en gang også:p han hadde så stiv nakke sa han.

Min erfaring er at det kommer helt ann på hva typen synes om deg.

Skal ærlig innrømme at en liten del av meg ville tafse også:p Men det er fordi hu er nice og jeg er gutt, innerst inne vil alle gutter tafse på nice damer.

Et annet tips, hold deg unna romper, lår og bryst;) typen vil ikke like det, sjeldent muskelknuter der uansett og både du og jenta vil tenne litt på det:P

forresten, så har jeg massert damene til mange av kompisene mine. Men fordi typene ba om det når vi så på film eller lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...