Kimelimm Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Heisann! Jeg har driti meg kraftig ut, og slettet en mappe med prosjekter som jeg har. Dette er .flp filer (altså fruity loops prosjekter). Jeg har prøvd å kjøre flere recover programmer, og når jeg får filene tilbake, så er de korrupte / ødelagte. Det står da også at filene er "overskrevet" av en ny fil (i registret eller noe i den dur), så den kan ikke gjenopprette filen. Er det noen mulighet å få stilt pcen tilbake ORGENTLIG i tid, så jeg får mappen tilbake? Jeg kan jo ikke bruke Systemgjenoppretning eller Recuva (ogl ignende programmer). Vær så snill å hjelp meg, dette er veldig viktig.. Kim. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Du får ikke til å gjenopprette filer som er slettet og overskrevet, som du jo selv har funnet ut. Så fort en fil er slettet og overskrevet så er det ikke mulig å få de tilbake igjen. Endret 29. august 2010 av arjato Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Dette er grunnen til at backup er en grei ting. Hadde du "bare" slettet filene hadde du nok enkelt kunne fått dem tilbake, men når du fyller disken opp med annet, blir det MYE vanskeligere. IBAS eller noe slikt hadde nok greid det, men etter x antall overskrivninger ville de også måtte gitt tapt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 høyreklikk på mappen og se om previous version er tilgjengelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå