nokia3310 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hei! jeg har en jaibreaket iphone 3gs, og kjører på en 3.0.1 version. Da jeg skulle nullstille iphonen frøs den bare ved apple logoen, Jeg har prøvd å restarte, men den fryser bare da også. Jeg vet at det er mulig å holde inne hjem-knappen mens jeg kobler til itunes, da kan jeg gjenopprette og oppdatere. Kan jeg oppdatere og gjenopprette uten at det blir noe problem? eller kan jeg ikke fordi iphonen er jailbreaket? takker for alle svar og all hjelp:) Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Tror ikke det er mulig å nullstille iPhonen fra selve telefonen når den er jailbreaket. Prøv å gjenopprett fra iTunes (da får du nok iOS 4.0.2). Lenke til kommentar
DaddyPimp Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei! jeg har en jaibreaket iphone 3gs, og kjører på en 3.0.1 version. Da jeg skulle nullstille iphonen frøs den bare ved apple logoen, Jeg har prøvd å restarte, men den fryser bare da også. Jeg vet at det er mulig å holde inne hjem-knappen mens jeg kobler til itunes, da kan jeg gjenopprette og oppdatere. Kan jeg oppdatere og gjenopprette uten at det blir noe problem? eller kan jeg ikke fordi iphonen er jailbreaket? takker for alle svar og all hjelp:) Løste det seg når du oppdaterte via iTunes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå