Gjest en helt normal fyr Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg vet jeg kan være krakilsk,brå og firkanta til tider. Spesielt ovenfor jenter, det er pga at jeg har blitt utsatt for ikke fullt så veldig koselig og snill oppførsel. For å sitere en god venninne av meg som vet veldig mye om hva jeg har vært borti " det skulle ikke vært lov å oppføre seg sånn, jeg skammer meg på vegne av hele kvinnekjønnet." .. Derfor, er jeg skeptisk og har til tider litt små-paranoide trekk ovenfor det motsatte kjønn. De eneste jeg stoler 100% av jenter på er mor, tanta mi og bestemor. Sånn er det bare, beklagelig vis. Det er en ting jeg sliter med, sitter å venter på brev i fra psykiatrien da jeg vil ha hjelp til å bearbeide det og en del andre ting. Jeg verken hater eller misliker jenter, selv om det sikkert til tider kan virke sånn. Merker selv at noen jenter ser på meg, og av de "jente-vennene" jeg har/har hatt, så er det vel kanskje ett par som har vært forelsket i meg, uten at jeg har merket noe til det.. Finner det lite sannsynlig jeg iallefall. I tillegg eier jeg jo speil, så jeg ser selv at jeg er kjekk... Sier IKKE dette for å skryte; MEN for å poengtere at tross dette så er jeg usikker på meg selv overfor jenter, og har alltid vært det. Ettersom årene har gått og usikkerheten ikke forsvunnet, har jeg, utviklet en viss skepsis til det motsatte kjønn. Jeg er redd for å bli brent, og min erfaring er at jenter rett og slett ikke interesserer seg i meg, vis det da ikke er for å leke med meg. En 20 -30 slike opplevelser uten å få det til, kan ta motet i fra de fleste. Dette går jo inn under tema som psykisk helse, og et veldig aktuelt tema i dagens samfunn; "ingen vet hvordan en annen person egentlig har det!". Blir veldig dypt og vanskelig å forklare dette noe mer. Jeg holder meg heller unna for å ikke bli "såret".. Har dårlig erfaring med å falle for jenter så da blir man som man har blitt.. Jeg opplever ofte at en lett blir stigmatisert og "stemplet" da en i en alder av 30 ikke har vært med noen dame, for å uttrykke meg sånn. Det er en del jenter som syns dette er noe rart. Bryr meg heller mer om hobby'n min å kamerater, enn å ta sjansen på å bli avvist av ei som kanskje ikke liker meg. Tør ikke ta sjansen. På sikt vil jo ikke dette medføre noe bra. Det er noen mulige utfall av en sånn oppførsel over tid og det er; - Ingen tar kontakt med meg og jeg lever lykkelig med meg selv til jeg dør. - Ei jente tar kontakt med meg, noe som er lite sannsynlig. Jeg vet at taktikker i fra The Game av Niel Strauss gikk som varmt hvetebrød pga den boken. Har også sett fenomenet her i Norge. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Game:_Penetrating_the_Secret_Society_of_Pickup_Artists http://en.wikipedia.org/wiki/Pickup_artist Det er folk her i Norge som er såpass utkrøpne at de gjør gode penger på de som er desperate nok til å melde seg på slike greier som http://godevibber.no/ og lignende aktører driver på med. Jeg syns at det rett og slett er en smule falskt og kunstig å drive på sånn. Det kunne ikke falle meg inn rett og slett. linker: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Game:_Penetrating_the_Secret_Society_of_Pickup_Artists http://en.wikipedia.org/wiki/Pickup_artist Ting er ikke så lett når en er en ensom ulv som ikke liker store mengder folk. Jeg går aldri på byen da jeg syns at fylla rett og slett er kjedelig. Liker ikke bråkete lokaler, føler at jeg blir "borte i mengden". Er ikke akkurat hypersosial.. Det er ikke støy i seg selv jeg har noe problem med, driver jo med håndvåpenskyting Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 tror ikke helt du har skjønt konseptet med PU, men uansett, skjønner ikke helt hva du spør om her? Lenke til kommentar
Gjest en helt normal fyr Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg vil ha råd. Er det noen mulighet for forbedring i det hele tatt ? Jeg har faktisk lest en del PU greier, men jeg liker det ikke. Lukter bruktbilsalg lang vei. 1 Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Uten at jeg er noe slags spesialist, vil jeg vel si: Du har nok et problem der: med krakilsk, brå og firkanta. Tror det er de ferreste som vil sette pris på noen av de egenskapene. Kanskje du ville gjøre det bra i en eller annen enkeltmannssport, hvis du i tillegg har ståpå-evne. Ellers tror jeg at jeg ville foreslå noe avslappende, som Yoga eller Tai-Chi. Og at du får arbeidet gjennom de problemene du har slik du selv prøver på gjennom psykiatrien eller psykolog. Det som er bra er at du selv ser problemene. Det er et stort steg på veien. Når det gjelder forhold, tror jeg kanskje det beste ville være at du jobber litt med problemene først. Får litt kontroll på ting, spesielt det med krakilsk. Som mest sannsynlig er rene oppskrifta på å avslutte et forhold. Eller ha et mindre bra et. Så får du bare se ting an litt over tid. Ikke føle at det haster med å komme inn i et forhold, men heller prøve å bygge opp et nettverk av personer du kjenner over tid. År. Hvis du klarer det, burde det være muligheter for å møte noen som du kan få gjennsidige følelser for. Det er ikke hvor bra DU har det i et forhold som sier hvor vellykket det er. Det er hvor bra dere har det samlet. Og har man gjort sitt beste, og det ikke går, så har man ikke noe å angre på. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Alle blir avist av jenter, men ingen grunn til ikke å ta kontakt forde! Bare å kjøre på! Kan være moro, med en wingman også. Men ikke hver redd for å bli avist, det blir alle. Lenke til kommentar
brukernavnkongen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg tror trådstarter delvis har plagiert et at mine gamle innlegg hehe Lenke til kommentar
Knife Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Haha, tror du teknikker fungerer? Et utrykk går slik - Det er ikke hva du sier, men hvordan du sier det. Slik er det med teknikker også, du kan gå bort til en jente og si "Få glasset ditt" og drikke av det og hun ler og smiler. 2 timer seinere kan du gjøre det samme og du kan gå ut med blåe baller.. Hva er det med folk som tror at PU er så falskt da. Det finnes forskjellige spill innenfor det. PU er selvutvikling, du som mann til å bli en bedre mann (%70 av mennene idag oppfører seg som underlegene jenter når det kommer til deillige damer) PU lærer deg det pappaen din ikke lærte deg, ikke å være snill og kjøpe blomster til jenter, men faktisk å være en mann.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå