Gå til innhold

GTX 460 elendigt?

diskus123

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aabLQt
Bare 2min uten antivirus å du er på nett så kan du ha fått infisert pcen din. Bare sånt at du er klar over det.

Right... Du skal være ganske "blåst" for å få infisert pcn på 2 min greit det var et eksempel, men. Selv har jeg ikke brukt antivirus på flere år og jeg har ikke noe virus eller dritt på pcn min :) (ja jeg er sikker..)

Så lenge du bruker hue når du surfer så er du safe ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare 2min uten antivirus å du er på nett så kan du ha fått infisert pcen din. Bare sånt at du er klar over det.

Right... Du skal være ganske "blåst" for å få infisert pcn på 2 min greit det var et eksempel, men. Selv har jeg ikke brukt antivirus på flere år og jeg har ikke noe virus eller dritt på pcn min :) (ja jeg er sikker..)

Så lenge du bruker hue når du surfer så er du safe ;)

1+ Bruker heller ikke antivirus. Laster ned en par forskjellge fra tid til annen for å sjekke, men aldri funnet noe. Stjeler bare systemresursser. Antivirus burde aldri være første linje i forsvaret men siste. Derfor er det kun nødvendig folk som ikke har peil på hva som er dumt å klikke på.

Lenke til kommentar

Angående lang oppstartstid på windows. Jeg har hatt lignende problemer med en Bærbar jeg eier som blir vanvittig treng dersom jeg gjør den minste justering i bios. Løsningen er å gå inn i bios og laste inn default innstillingene igjen.

Hvor eksakt er det du gjør det? Gikk in

å skiftet noe som heer C1E tilbake fra disable som er det eneste jeg kommer på jeg har justert på, men kanskje noe annet også.

Lenke til kommentar

Angående lang oppstartstid på windows. Jeg har hatt lignende problemer med en Bærbar jeg eier som blir vanvittig treng dersom jeg gjør den minste justering i bios. Løsningen er å gå inn i bios og laste inn default innstillingene igjen.

Hvor eksakt er det du gjør det? Gikk in

å skiftet noe som heer C1E tilbake fra disable som er det eneste jeg kommer på jeg har justert på, men kanskje noe annet også.

Det ser forskjellig ut fra bios til bios, men det skal være en side i bios med valg som f.eks:

Save changes and exit

Discard changes and exit

Load defaults and exit

etc

Bare let i bios til du finner det. Det burde være der.

Lenke til kommentar

Rett meg hvis jeg sier bullshit nå.

Men du sier at du satte ned grafikkinnstillingene på spillet, og lagget fortsatt? Da er det jo klart at det ikke er skjermkortet som er feil, men noe aent som sliter med spillet.

For eksempel minnet eller prosessoren.

Først å fremst, spør om kameraten din har lyst til å teste kortet, får han bedre resultater enn deg har du enten problemer med annen hardware eller med softwaren din.

Er det bare i Mafia 2 du sitter med disse problemene? eller har du lignende symptomer i andre spill?

Og du kan ikke sammenligne ett 460 gtx med ett HD 5870, det er ikke noe poeng i det når 5870 er ett mye kraftigere kort.

Endret av Diabolicelf
Lenke til kommentar

Rett meg hvis jeg sier bullshit nå.

Men du sier at du satte ned grafikkinnstillingene på spillet, og lagget fortsatt? Da er det jo klart at det ikke er skjermkortet som er feil, men noe aent som sliter med spillet.

For eksempel minnet eller prosessoren.

Først å fremst, spør om kameraten din har lyst til å teste kortet, får han bedre resultater enn deg har du enten problemer med annen hardware eller med softwaren din.

Er det bare i Mafia 2 du sitter med disse problemene? eller har du lignende symptomer i andre spill?

Og du kan ikke sammenligne ett 460 gtx med ett HD 5870, det er ikke noe poeng i det når 5870 er ett mye kraftigere kort.

Feil:

http://www.hardocp.com/article/2010/08/17/geforce_gtx_460_sli_vs_radeon_hd_5870_cfx_5760/

Lenke til kommentar

*sigh* 460 skalerer bedre i SLI enn 5870 gjør i CFX, det vet jeg.

Her bruker også [H] en overklokket versjon av 460.

se her for eksempel: Anandtech 460 test

Ja en overclocked versjon av 460 gtx med 1 gb minne hamler opp med 5870, regner med det er snakk om stock kort, mtp at jeg ikke har lest noe annet.

Edit: så ikke at det var ett OC'ed 1gb kort.

Endret av Diabolicelf
Lenke til kommentar

Men kjørte jeg faktisk mafia II testen og scoret 35 fps, noe jeg er fornøyd med, Så skjermkortet oppfører seg. På prosessoren står det nå 2,50 ghz 2,50 ghz istedenfor 2,50 ghz 1,50 ghz som det stod før, så jeg skal gi en tilbakemelding om overklokkingen til cpuen, noe jeg nok gjør i morgen. I dag testet jeg kortet med på borderlands. Hadde alt på fullt uten antydning til lagg, men tror ikke det spillet er så krevende uansett, men resultatene ser bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...