zlpw0ker Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Jeg har et dårlig abb hos tele2 akkurat nå som gjør at det billig for meg å ringe til norge og sverige,men har nylig blitt sugen på Samsung galaxy S.Siden den er smartphone så trenger jeg 50MB eller 100MB gratis downloads i måneden for Andriod 2.2 + surfing,download av apps osv. Så mitt spørsmål jeg har tele2 akkurat nå men hvilke leverandør og abb bør jeg da velge,og kan jeg overføre fra tele2 til for eksempel til et av netcoms smartphone abb? Eller det noen andre abb som dere kan anbefale med tanke på det er mange som klager på service hos telenor? Anders Endret 29. august 2010 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hva med mobilsurf medium fra tele2? http://www.tele2.no/mobil/mobilsurf.html Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 hmm,takk for linken,men er det noe man må kjøpe i tillegg til abb'et eller blir det 600NOK totalt? jeg tittal litt på denne https://netcom.no/abonnement/mobilabonnement/italk-small.html er det et greit abb eller?,jeg driter i hvilke abb jeg får eventuelt om jeg må bytte operatør er det samme.Siden jeg bor i sverige da far og mor ringer mye hadde vært bra det også hadde vært billige priser på å ringe også. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det komme i tillegg til abonnementet. Jeg har ikke veldig mye peiling på abonnement, men det du linker til tror jeg ikke er spesielt gunstig. http://www.ludomobil.no/abonnement/ludo.vinner Er bedre. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 dam,det så dritbra ut da,da får jeg 1gb med fri i måneden også.nice.Noen andre som er like greie som ludo vinner eller? Lenke til kommentar
TKMag Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) zlpw0ker skrev (På 29.8.2010 den 12.38): Jeg har et dårlig abb hos tele2 akkurat nå som gjør at det billig for meg å ringe til norge og sverige,men har nylig blitt sugen på Samsung galaxy S.Siden den er smartphone så trenger jeg 50MB eller 100MB gratis downloads i måneden for Andriod 2.2 + surfing,download av apps osv. Så mitt spørsmål jeg har tele2 akkurat nå men hvilke leverandør og abb bør jeg da velge,og kan jeg overføre fra tele2 til for eksempel til et av netcoms smartphone abb? Eller det noen andre abb som dere kan anbefale med tanke på det er mange som klager på service hos telenor? Anders Tele2Champion GIGA Telefonpris hos Elkjøp (Samsung Galaxy S): 699,- Mndpris: 349,- (etter 12mnd 169,-) Per min: 0,39 Per SMS: 0,39 Data inkludert: 1GB Endret 29. august 2010 av TKMag Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 mne jeg bor 3timer utafor stocholm se,så blir vanskelig for meg å kjøpe en norsk telefon pluss at jeg vil ha mitt gamel nr. Takk for tele2 champion giga,er det noe som følger med på galaxy s eller kan man oppgradere til champion giga? den datapakka fra ludo med 1gb er det 1gb i måneden eller er det totalt sett og så man betal 2kr hver mb? Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du får 1GB i måneden, bruker du utover dette blir det 2kr pr MB. Hvis du bor i Sverige er det ikke bedre at du bruker en svensk operatør? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 (endret) jeg har tenkt på det,men holder meg til et norsk abb pga jeg kommer til å flytte tilbake om 1år ellerno. men takk for all infoen kubjelle og TKMag,trur jeg går får ludo,tenkte å ringe til de imorra for bytte for så bestille galaxy s telefon her i sverige. Endret 29. august 2010 av zlpw0ker Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Sørg for at du spør om de samme prisene gjelder i Norge og Sverige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå