Gå til innhold

Hvilken operatør og abb til GalaxyS

Anbefalte innlegg

Jeg har et dårlig abb hos tele2 akkurat nå som gjør at det billig for meg å ringe til norge og sverige,men har nylig blitt sugen på Samsung galaxy S.Siden den er smartphone så trenger jeg 50MB eller 100MB gratis downloads i måneden for Andriod 2.2 + surfing,download av apps osv.

Så mitt spørsmål jeg har tele2 akkurat nå men hvilke leverandør og abb bør jeg da velge,og kan jeg overføre fra tele2 til for eksempel til et av netcoms smartphone abb?

Eller det noen andre abb som dere kan anbefale med tanke på det er mange som klager på service hos telenor?

Anders

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm,takk for linken,men er det noe man må kjøpe i tillegg til abb'et eller blir det 600NOK totalt?

jeg tittal litt på denne https://netcom.no/abonnement/mobilabonnement/italk-small.html

er det et greit abb eller?,jeg driter i hvilke abb jeg får eventuelt om jeg må bytte operatør er det samme.Siden jeg bor i sverige da far og mor ringer mye hadde vært bra det også hadde vært billige priser på å ringe også.

Lenke til kommentar
  zlpw0ker skrev (På 29.8.2010 den 12.38):

Jeg har et dårlig abb hos tele2 akkurat nå som gjør at det billig for meg å ringe til norge og sverige,men har nylig blitt sugen på Samsung galaxy S.Siden den er smartphone så trenger jeg 50MB eller 100MB gratis downloads i måneden for Andriod 2.2 + surfing,download av apps osv.

Så mitt spørsmål jeg har tele2 akkurat nå men hvilke leverandør og abb bør jeg da velge,og kan jeg overføre fra tele2 til for eksempel til et av netcoms smartphone abb?

Eller det noen andre abb som dere kan anbefale med tanke på det er mange som klager på service hos telenor?

Anders

Tele2Champion GIGA

Telefonpris hos Elkjøp (Samsung Galaxy S): 699,-

Mndpris: 349,- (etter 12mnd 169,-)

Per min: 0,39

Per SMS: 0,39

Data inkludert: 1GB

Endret av TKMag
Lenke til kommentar

mne jeg bor 3timer utafor stocholm se,så blir vanskelig for meg å kjøpe en norsk telefon pluss at jeg vil ha mitt gamel nr.

Takk for tele2 champion giga,er det noe som følger med på galaxy s eller kan man oppgradere til champion giga?

den datapakka fra ludo med 1gb er det 1gb i måneden eller er det totalt sett og så man betal 2kr hver mb?

Lenke til kommentar

jeg har tenkt på det,men holder meg til et norsk abb pga jeg kommer til å flytte tilbake om 1år ellerno.

men takk for all infoen kubjelle og TKMag,trur jeg går får ludo,tenkte å ringe til de imorra for bytte for så bestille galaxy s telefon her i sverige.

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...