Joffii Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 har en tv og ps3 stående i stua, og en pc på rommet ca 8m unna. Så for å enkelt kunne kjøre filmer fra pcen vil jeg gå til innkjøp av en hdmi til dvi-d kabel, evt adapter og lang nok hdmi til hdmi kabel. Problemet er pris, beste pris jeg fant var under 200kr hos play.com men de sender dessverre ikke til Norge ... I Norge har jeg funnet adapter til 179,- men kabel til minst 500,- Noen tips om hvor jeg kan finne det billigere? evt andre løsninger? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Biltema har 10 meter HDMI-kabel til 360kr og adapter til 120kr. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Flotters! Prøvde clas, men tenkte ikke over biltema ^^ Er det mye kvalitetstap med en kabel fra biltema mot et mer kjent merke ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Flotters! Prøvde clas, men tenkte ikke over biltema ^^ Er det mye kvalitetstap med en kabel fra biltema mot et mer kjent merke ? Nei. Det er digitale signaler. Enten får du perfekt bilde eller så får du ikke bilde i det hele tatt. Bruker selv 10m HDMI-kabel fra Biltema uten problemer. Lenke til kommentar
Seisi Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) er ganske sikker på at play.com sender til Norge! Har selv bestilt ps3-spill derfra, kanskje det er noe annet med kabler men tviler.. Edit: Kom nå på at play.com også selger for private kunder og det kan være derfor den type kabel du har sett på ikke sendes til norge! Endret 29. august 2010 av Seisi Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 er ganske sikker på at play.com sender til Norge! Har selv bestilt ps3-spill derfra, kanskje det er noe annet med kabler men tviler.. Edit: Kom nå på at play.com også selger for private kunder og det kan være derfor den type kabel du har sett på ikke sendes til norge! Mener det er pga kabler og ps3 spill går for 2 forskjellige ting. Akkurat som det er masse fra amazon og ebay jeg ikke kan bestille fordi dem ikke sender den type vare til Norge. Husker jeg hadde ei liste, men ting som spill, gadgets, klær og film sendes hvertfall Lenke til kommentar
ostebonden Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Dette tror jeg du finner billigst på ebay. Eks: 10m Hdmi - DVI-D dual link til 31,46 USD inkl. frakt. Tilsvarer ca 195 NOK. Alternativt som du nevner, HDMI-kabel pluss DVI-adapter: 10m HDMI-kabel til 19,98 AUD inkl. frakt. DVI-D dual link adapter til 1.99 USD inkl.frakt. Samlet ca 125 NOK. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 har enda ikke bestilt, men tenkte gjøre det nu! Men så var problemet, hvilken adapter er den rette? DVI-D-HDMI adapter eller HDMI - DVI-D adapter Begger er visst Han-Hun Blir det ikke den siste? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Har du HDMI-HDMI-kabel skal du ha DVI-han til HDMI-hun. (Har du DVI-DVI-kabel skal du ha DVI-hun til HDMI-han.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå