Skallagrim Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Hehe, jeg er blid igjen nå :smile: Jeg gir opp Blitzkrieg en stund og venter til det kommer som lavpris med patcher og hele pakken. At det kommer defekte eksemplarer på markedet skyldes nok hastverket med å få ut nye titler så fort som mulig, noe vi også ser på alle buggy spill som har kommet de siste årene. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hmm, hvordan sletter jeg et innlegg, tro.. dobbeltpostet. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Hehe, jeg er blid igjen nå :smile: Jeg gir opp Blitzkrieg en stund og venter til det kommer som lavpris med patcher og hele pakken. At det kommer defekte eksemplarer på markedet skyldes nok hastverket med å få ut nye titler så fort som mulig, noe vi også ser på alle buggy spill som har kommet de siste årene. Tja, mest sannsynlig er det bare en skikkelig lei tabbe. Jeg husker jeg måtte bytte Baldurs Gate to ganger før jeg fikk et eksemplar som virket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg