Gå til innhold

Tiesto konsert i Bergen snart. Hva spiller han?

Anbefalte innlegg

Hei!

Tiesto kommer til Bergen snart, og jeg lurer på, hva spiller han? Spiller han sanger han selv har laget, eller spiller han også sanger der han spiller ilag med andre? som til foreksempel Escape me? Det er jo sangene han har laget med andre som er best:D

Takker for svar:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var på Kaleidoskope worldtour starten i parken i Køben i Mai. Beste konserten jeg noen gang har vært på! Tok helt av, anbefaler absolutt å ta turen til Bergen! :new_woot:

EDIT: Han spilte mye fra nye albumet, men selvfølgelig også masse andre godlåter.

Beste to sangene under konserten i køben syns jeg var Louder than boom og Lethal Industry. Kan legge ut videoer om ønskelig ;)

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Var på Kaleidoskope worldtour starten i parken i Køben i Mai. Beste konserten jeg noen gang har vært på! Tok helt av, anbefaler absolutt å ta turen til Bergen! :new_woot:

EDIT: Han spilte mye fra nye albumet, men selvfølgelig også masse andre godlåter.

Beste to sangene under konserten i køben syns jeg var Louder than boom og Lethal Industry. Kan legge ut videoer om ønskelig ;)

Takker for svar! skal nok finne ut hva han spiller! dette blir bra!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...