jalla90 Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hei! Tiesto kommer til Bergen snart, og jeg lurer på, hva spiller han? Spiller han sanger han selv har laget, eller spiller han også sanger der han spiller ilag med andre? som til foreksempel Escape me? Det er jo sangene han har laget med andre som er best:D Takker for svar:D Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Han spiller ganske variert, men mye av innholdet er fra Kaleidoscope-albumet han har ute nå, siden det er det touren hans promoterer. Du kan jo søke etter tracklists fra andre events han har hatt i samme tour. :-) Lenke til kommentar
fresk774 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Jeg vet ikke når han spiller, men jeg så ham i Amsterdam. Det var den beste konserten jeg har sett. Jeg var kledd og hadde fargede kontaktlinser.. Jeg så ut som en ekte galning Jeg anbefaler alle å gå til en av Tiesto konserten. Endret 31. august 2010 av fresk774 Lenke til kommentar
lperik Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Var på Kaleidoskope worldtour starten i parken i Køben i Mai. Beste konserten jeg noen gang har vært på! Tok helt av, anbefaler absolutt å ta turen til Bergen! EDIT: Han spilte mye fra nye albumet, men selvfølgelig også masse andre godlåter. Beste to sangene under konserten i køben syns jeg var Louder than boom og Lethal Industry. Kan legge ut videoer om ønskelig Endret 1. september 2010 av lperik Lenke til kommentar
jalla90 Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Var på Kaleidoskope worldtour starten i parken i Køben i Mai. Beste konserten jeg noen gang har vært på! Tok helt av, anbefaler absolutt å ta turen til Bergen! EDIT: Han spilte mye fra nye albumet, men selvfølgelig også masse andre godlåter. Beste to sangene under konserten i køben syns jeg var Louder than boom og Lethal Industry. Kan legge ut videoer om ønskelig Takker for svar! skal nok finne ut hva han spiller! dette blir bra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå