grendel Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg skal kjøpe meg DVD spiller til kassa mi, har ikke hatt det før. Har DVD spiller til systemet i stua, men altså ikke til kassa på rommet. Har veldig lysst på slot in, og har fallt på 2 modeller fra Pioneer: Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Slot-in Bulk (DVD-106S) og Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Tray Bulk (DVD-116) (riktig nok så har ikke denne slot in), men jeg liker nå en gang pioneer dah :smile: ) Hvilken av disse skal jeg velge? Skal bruke den til å spille av filmer, *kremt* , og kunne godt tenke meg en som er enkel å gjøre sonefri, og en ting som er viktig er støyen. Takker og bukker Grendel Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Velg Pioneer med slot-in (106S). Har hatt begge og 106'en er klart stillere + at du slipper den skuffa som bråker som bare det når den går ut og inn. Lenke til kommentar
ZorAXee Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Ja Pioneer er ett godt merke. Det burde du kjøpe! Lenke til kommentar
inoan Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Poineer 106s er et meget bra kjøp! Er type slott-in, så du bare dytter plata inn! :razz: Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hallo bruker du clone cd til bakcups av dine softwareprodukter bør du kjøpe et toshibaprodukt for da støttes lesning av"subchannel data" derfor måtte jeg bytte til TOSHIBA1612. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå