Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

han kommer ikke!

Gjest lisska

Anbefalte innlegg

jeg og kjeresten min har vært sammen i snart 3 mnd no. sexen er fantastisk, men merker at han er ganske usikker. dette kan kansje skyldes at jeg har mer erfaring når det kommer til sex. det som jeg har merket er at han ikke kommer. vi har også hatt en del sex i fylla og da har han runket seg selv til orgasme. men når vi er edru gjør han ikke dette. jeg er redd for at han ikke er så kåt på meg som jeg er på han. vil så virkelig at han også skal nyte sexen. hvordan kan jeg få han til å komme inni meg? trenger virkelig noen tips her :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Still going

jeg og kjeresten min har vært sammen i snart 3 mnd no. sexen er fantastisk, men merker at han er ganske usikker. dette kan kansje skyldes at jeg har mer erfaring når det kommer til sex. det som jeg har merket er at han ikke kommer. vi har også hatt en del sex i fylla og da har han runket seg selv til orgasme. men når vi er edru gjør han ikke dette. jeg er redd for at han ikke er så kåt på meg som jeg er på han. vil så virkelig at han også skal nyte sexen. hvordan kan jeg få han til å komme inni meg? trenger virkelig noen tips her :cry:

Ikke stress. Det er nok et par enkle ting det kan være. Du skal ikke se bort ifra at han mangler følelse etter mye onanering når han var alene. Denne onaneringen blir ofte for hard og følelsen mangler. Et samleie gir nok lit mykere behandling. Slapp av dette går over så lenge han ikke onanerer i smug. Det kan også være at han blir for spendt og låser seg helt, få han til å slappe av mens du er øverst så er det bare å ri rolig til han kommer. Mange menn får også utrolig tenning av det visuelle, la han se deg under samleie. Sitt på ham med ryggen til ham og len deg fremover så han ser deg og seg selv under akten. Lykke til.

Lenke til kommentar

Hvis man skal snakke ut i fra egen erfaring så er det mye som avhenger av ham. Men kan komme med et tips som helt sikkert funker. Start ut med en flørt, få hans oppmerksomhet, ert ham litt gjør alt du kan for å få ham så kåt som overhode mulig og bruk så lang tid på det som du klarer (gjerne helt fra morgen til kveld). Poenget med det hele er at vi alle menn prøver å tenke logisk hele tiden og det er antageligvis der problemet hans er. Få ham til å bli kåt nok til at han ikke klarer å tenke så vil han nok ikke ha noe problem med å komme hvor som helst, når som helst :p

Lenke til kommentar

Kan hende han er for vant med egen teknikk. Er man litt hardfør kan det være vanskelig å komme på andre måter enn sin egen. Hør med han om han ikke kan holde fingrene fra fatet i 10 dager, så følsomheten får jekket seg ned et par hakk. Det kan fort føles som et press å komme, noe som igjen fører til hardere runking bare for å 'blidgjøre'. Det er ikke særlig sunt i lengden.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...