Gjest Anonym Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hei, Er egentlig ganske flau over dette så jeg velger å skrive det inn anonymt. Jeg verker nedentil når det blir lagt på litt press og når jeg beveger meg, først trodde jeg det var noe med testikklene.. men når jeg kjente etter var det "sædposen" det var smerter i. For å finne ut om hva som var gale så runket jeg og det kom ut gulaktig snuelignende sak (rennende snue under en forskjølelse). Jeg er 16 år og jeg synes det var veldig rart, og lurer derfor på hva jeg skal gjøre for å bli frisk igjen. (Har ikke hatt sex eller noe sånt) Hvordan kan jeg bli frisk? Er det normalt? Hvis du ikke vet det, vet du om noen andre jeg kan kontakte over nettet? Mvh Anonym Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Du kan gå til legen. Ingenting å vere flau over. Doktoren har nok sett mange tissefantar, og har mykje meir kunnskap om slikt enn tilfeldige forum-medlem. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har du runket igjen etter dette, og hatt samme problem? Var det lenge siden du hadde runket når du oppdaga dette? Hvordan er den generelle livsstilen din med tanke på helse (mat, trening, osv)? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Gå til doktor Petter så går alt fint. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Det er helt normalt at sæden er gulaktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg