ti-guru Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 har lest artikklen om vekkeklokke på programmer.no.... pc'en starter nå opp kl. 05.00 (ja, må på jobb tidlig) for å vekke meg med sang og dans. for øyeblikket går det i Raffi med "rise and shine" og "morgenstemmning" av Grieg. noen andre forslag? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 hadde det vært meg, måtte jeg hatt mye bråk og skriking for å båkne Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Sett på no heftig Rammstein eller Nightwish. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 viss du velger Backstreet Boys vil du våkne opp med hodepine, så vi må vel finne noe annet: Selv er jeg en Oasis fan 8) , men jeg har erfart at det ikke er så mange andre her som er det, så jeg vet ikke om det er en anbefaling eller ikke. hva med Guns'n Roses, Rammstein, Metallica, Nirvana? litt variert musikk skader vel ikke :wink: Lenke til kommentar
master_x Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 viss du velger Backstreet Boys vil du våkne opp med hodepine, så vi må vel finne noe annet:Selv er jeg en Oasis fan 8) , men jeg har erfart at det ikke er så mange andre her som er det, så jeg vet ikke om det er en anbefaling eller ikke. hva med Guns'n Roses, Rammstein, Metallica, Nirvana? litt variert musikk skader vel ikke :wink: Oasis er jo kongene da!! helt klart en anbefalning. Da våkner du lykkelig Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 viss du velger Backstreet Boys vil du våkne opp med hodepine, så vi må vel finne noe annet:Selv er jeg en Oasis fan 8) , men jeg har erfart at det ikke er så mange andre her som er det, så jeg vet ikke om det er en anbefaling eller ikke. hva med Guns'n Roses, Rammstein, Metallica, Nirvana? litt variert musikk skader vel ikke :wink: Oasis er jo kongene da!! helt klart en anbefalning. Da våkner du lykkelig da er vi 2 Lenke til kommentar
master_x Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 viss du velger Backstreet Boys vil du våkne opp med hodepine, så vi må vel finne noe annet:Selv er jeg en Oasis fan 8) , men jeg har erfart at det ikke er så mange andre her som er det, så jeg vet ikke om det er en anbefaling eller ikke. hva med Guns'n Roses, Rammstein, Metallica, Nirvana? litt variert musikk skader vel ikke :wink: Oasis er jo kongene da!! helt klart en anbefalning. Da våkner du lykkelig da er vi 2 Og fler vil vi bli :smile: Lenke til kommentar
abrj Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Odd Børresen: Stå opp Travellin' Strawberries: The deilig news blues, The støvveldans Hvis du er glad i drikke: Busserulls med øl, øl og mere øl... Bobby McFerrin: Don't worry be happy, I feel good Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Oasis er da slettes ikke ille. Både KoRn og Rage Against The Machine har vel en låt som heter Wake Up. Lenke til kommentar
master_x Skrevet 23. juni 2003 Del Skrevet 23. juni 2003 Oasis er da slettes ikke ille.Både KoRn og Rage Against The Machine har vel en låt som heter Wake Up. Se der ja! da er vi 3 Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 har lest artikklen om vekkeklokke på programmer.no.... pc'en starter nå opp kl. 05.00 (ja, må på jobb tidlig) for å vekke meg med sang og dans. for øyeblikket går det i Raffi med "rise and shine" og "morgenstemmning" av Grieg. noen andre forslag? Within Temptation; VAKKERT, og gjør deg i godt humør, men faren for at den gjør at du sovner igjen er tilstede. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Knutsen og Ludvigsen: God morgen Norge. Rage against the machine: Wake up! Wam!: Wake me up before you go go Bob Marley and the Wailers: Get up, stand up. Roger Whitaker: Morning has broken Landstad (Norsk salmebok nr. 15): Våkn opp du som sover Oklahoma: Å for ein strålande morgen! Hvis ikke noe av dette funker: Metallica : Enter Sandman - baklengs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå