Gå til innhold

vekkeklokkemusikk

Anbefalte innlegg

har lest artikklen om vekkeklokke på programmer.no.... pc'en starter nå opp kl. 05.00 (ja, må på jobb tidlig) for å vekke meg med sang og dans. for øyeblikket går det i Raffi med "rise and shine" og "morgenstemmning" av Grieg. noen andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

viss du velger Backstreet Boys vil du våkne opp med hodepine, så vi må vel finne noe annet:

Selv er jeg en Oasis fan 8) , men jeg har erfart at det ikke er så mange andre her som er det, så jeg vet ikke om det er en anbefaling eller ikke. :shrug:

hva med Guns'n Roses, Rammstein, Metallica, Nirvana? litt variert musikk skader vel ikke :wink:

Lenke til kommentar
viss du velger Backstreet Boys vil du våkne opp med hodepine, så vi må vel finne noe annet:

Selv er jeg en Oasis fan 8) , men jeg har erfart at det ikke er så mange andre her som er det, så jeg vet ikke om det er en anbefaling eller ikke. :shrug:

hva med Guns'n Roses, Rammstein, Metallica, Nirvana? litt variert musikk skader vel ikke :wink:

Oasis er jo kongene da!! helt klart en anbefalning. Da våkner du lykkelig :yes:

Lenke til kommentar

da er vi 2 :D

Lenke til kommentar

da er vi 2 :D

Og fler vil vi bli :smile:

Lenke til kommentar
har lest artikklen om vekkeklokke på programmer.no.... pc'en starter nå opp kl. 05.00 (ja, må på jobb tidlig) for å vekke meg med sang og dans. for øyeblikket går det i Raffi med "rise and shine" og "morgenstemmning" av Grieg. noen andre forslag?

Within Temptation; VAKKERT, og gjør deg i godt humør, men faren for at den gjør at du sovner igjen er tilstede.

Lenke til kommentar

Knutsen og Ludvigsen: God morgen Norge.

Rage against the machine: Wake up!

Wam!: Wake me up before you go go

Bob Marley and the Wailers: Get up, stand up.

Roger Whitaker: Morning has broken

Landstad (Norsk salmebok nr. 15): Våkn opp du som sover

Oklahoma: Å for ein strålande morgen!

Hvis ikke noe av dette funker:

Metallica : Enter Sandman - baklengs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...