Gå til innhold

HTC Desire Med Djuice Abonnement

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har sett litt på HTC Desire med Djuice Phone 75, da kommer telefonen på 1900 og totalt 1 år 2800.

Det jeg da lurer på er at om når jeg kjøper den, kan jeg da ringte til dem og få koden til å fjerne operatørlås og da skifte til f.eks telenor kontant?

Leste at det kostet 600 kr for den koden, så om jeg kjøper mobilen for 1900 får koden for 600. Betyr det da at jeg får HTC Desire uten operatørlås til 2500 kr? og da er vel det djuice phone abonnementet avsluttet så jeg slipper å betale for det resten av året am i right?

Mvh Ole Martin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok :( så det går ikke ann å bryte avtalen med abonnementet? jeg må betale de 12 mnd no matter what?

Btw Djuice Phone 75 vet du om det funker sånn at da får jeg 75 kr i mnd å ringe å sende mld for? eller er det sånn at jeg må betale 75 + det jeg ringer og sender mld for?

Lenke til kommentar

Koden får du gratis, men abonnementet må du betale i 12 mnd.

Nei det jeg tenker på er det at jeg kjøper telefonen med Djuice Phone 75, men kan jeg da skifte til telenor kontant helt gratis og det gamle oppløper? Har forresten et sim kort med telenor kontant nå. Så da kan jeg vel bare evt. bruke det?

Lenke til kommentar

Månedsprisen til Djuice Phone m/binding telefonkjøp inkluderer ikke noe "gratis" samtaler eller sms.

Minutt pris + SMS = 0,45 , og oppstartspris = 0,89 for alle samtaler.

Greia er at mnd pris (75-175) også bidrar til subsidier på mobiltelefonens pris.

Man får ikke brutt avtalen føre 12mnd er løpt uten tilleggs kostnad (brudd gebyr).

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Ok, så da om jeg tar phone 75 og ringer og sender mld for 25 kr første måned så kommer faktura på 100 kr am i right?

Ja. Korrekt .

Men SMS til andre djuice kunder koster kun kr 0,-

i tillegg vil du helt sikkert få tillegg for datatrafikk med en android tlf.

Tilbudet dems nå er at de første to mnd får du med på kjøpet mobilsurf.

Etter disse to mnd er det maks 10,- pr dag for datatrafikk.

Etter 12mnd synker abo prisen til 49,-

Nei - brudd gebyr vet jeg ikke hvordan de regner ut.

Jeg har kun hentet opplysninger herfra

http://nettbutikk.djuice.no/Details.aspx?varekategoriid=MOBIL_DJUICE&varekat=mobil&vareid=HTCBRAVOTelenor.no&aboId=527

http://www.djuice.no/abonnement/phone/

Edit:

Men for all del husk på at kontant kort har høyere priser både på samtaler og sms.

Minutt pris 0,99 (andre telenor/djuice mobil) og 1,49 til andre operatører + fast telefoner.

Så det er mere lønnsomt å benytte djuice phone abonnementet.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Ja ok, eneste grunnen er at jeg vil bruke fri familie, men jeg trur jeg tar det uten datatraffikk, men hva menes med datatraffikk det er vel kun surfing på nett ikke sant? å koble seg opp mot wifi nettverk er vel gratis?

Edit: telenor abonnementet jeg evt. tenker på er telenor frihet 99 men da ser eg at det er jo 600 kr dyrere enn phone de 12 første mnd, men da er det jo sånn at jeg får med fri familie også.

Endret av fauske10
Lenke til kommentar

Datatrafikk er mere enn det som påløper ved å åpne browser for å surfe når det gjelder android smartmobiler.

Google (konto , telefon inst/backup)

E-post (synkronisering)

G-Mail

HTC vær widget

HTC Aksjer

Android market

GPS og lokalisering

Google maps

Oppdaterings sjekk av system programvare

For å nevne noe ...

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...