McIver Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hei! Jeg skal formatere en ACER Travelmate og installere windows på nytt. Den har Windows XP home installert, men jeg har ingen installasjons CD. Hvor kan jeg laste ned en sånn installasjonsfil slik at jeg kan brenne den ut på CD? Maskinen er kjøpt med en Windows XP Home lisens, derfor antar jeg at jeg må installere denne versjonen for at produktnøkkelen skal fungere? Prøvde med en Windows XP pro CD, men det gikk ikke... Altå: Hvor kan jeg laste ned Windows XP home på enkleste og tryggeste måte? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Om det ikke fulgte med så er det vel recoverypartisjon på hdd. Ellers kan du se her for å få ny fra acer. https://secure.tx.acer.com/RCDB/Main.aspx?brand=acer Endret 29. august 2010 av arjato Lenke til kommentar
McIver Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Har prøvd det, men det fungerte ikke. Tenkte da å legge inn en windows på den gode gamle måten, men jeg trenger installasjons cd! Maskinen er allerede formatert... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det finnes ingen trygge steder å laste ned Windows XP Home på, utenom å kjøpe den fra Acer / Microsoft på nytt. Beklager det. Men det må vel være noen du kjenner i familien eller blant venner som har en XP Home plate liggende du kan låne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå