Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er sliten


Gjest am

Anbefalte innlegg

En ting som jeg vil annbefale TS er å ta imot gaven fra Gud

invitere Jesus kristus inn i livet og da gjir han deg den Hellige Ånd.Jeg vet at jeg hadde ikkje levd i dag hadde det ikkje vert for Jesus Kristus og den Hellige Ånd. :thumbup:

Gud vil selvfølgelig hjelpe han mye med hans problemer ;) Hans problemer er så mye viktigere enn de som sulter i fattige land.

post-105631-1283152304,8397_thumb.jpg

Endret av DNA
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådstarter: Fint at du deler historien din.

 

Selvtilliten har alt å si, hva tenker du om deg selv? Hvis du har noe med deg selv du ikke liker, så vil du i sosiale sammenhenger gjerne sitte kun og tenke på de tingene. Og da kan du også fremstå som skvetten og usikker.

 

Tips: Du er et menneske som fortjener en plass i denne verden. Si det til deg selv. Ut og jogg, og si hei til andre joggere du møter på din vei. Løp på fjellstur, og hils på mennesker på veien. Spesielt på fjellet er det vanlig å si "hei, " og smile godt når du går forbi mennesker.

 

Godta deg selv, du ER verd det :)

Lenke til kommentar

En ting som jeg vil annbefale TS er å ta imot gaven fra Gud

invitere Jesus kristus inn i livet og da gjir han deg den Hellige Ånd.Jeg vet at jeg hadde ikkje levd i dag hadde det ikkje vert for Jesus Kristus og den Hellige Ånd. :thumbup:

 

skulle gjerne likt å vite hva denne gaven fra gud er..

 

 

På tide å flytte hjemsted topic?

Lenke til kommentar

En ting som jeg vil annbefale TS er å ta imot gaven fra Gud

invitere Jesus kristus inn i livet og da gjir han deg den Hellige Ånd.Jeg vet at jeg hadde ikkje levd i dag hadde det ikkje vert for Jesus Kristus og den Hellige Ånd. :thumbup:

 

skulle gjerne likt å vite hva denne gaven fra gud er..

Evig liv i Kristus Jesus.(du slipper å dø!og Jesus har betalt alt.)

:yes:

Lenke til kommentar

En ting som jeg vil annbefale TS er å ta imot gaven fra Gud

invitere Jesus kristus inn i livet og da gjir han deg den Hellige Ånd.Jeg vet at jeg hadde ikkje levd i dag hadde det ikkje vert for Jesus Kristus og den Hellige Ånd. :thumbup:

 

skulle gjerne likt å vite hva denne gaven fra gud er..

Evig liv i Kristus Jesus.(du slipper å dø!og Jesus har betalt alt.)

:yes:

 

OT: Har ikke sett deg på religions delen av forumet, citation?

 

On Topic: Jeg synes trådstarter fortjener å finne ut av tingene selv. Om religion er riktig for deg - flott. Det må DU finne ut av.

 

Uansett tror jeg at siden du velger å skrive på forumet her, så er du innstilt på å "løse" problemet, og det er FLOTT :):)

 

Jeg vet at du har mange gode sider, fordi jeg har enda ikke møtt ett menneske uten gode sider. Fokuser på dem, og bli glad i deg selv ;)

Endret av Tenklitt
Lenke til kommentar

bullshit. gi meg en god grunn til at det skal gjøre livet ditt bedre.

 

nja, du får en horde med pene jenter som vil sleike deg i fjeset uten at du løfter en finger? :!: (med mindre du er en dårlig person men det er ingen fordel å være stygg da heller)

 

 

Nei, men spøk til side, det er en grunn til at folk prøver å se pene ut, ellers hadde ingen gjort det. Heldigvis har folk ulik smak om hva som er pent så ingen er pene i alles øyne os.v.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

 

bullshit. gi meg en god grunn til at det skal gjøre livet ditt bedre.

 

Folk tilegner pene personer kvaliteter som de egentlig ikke har. Aka glorie effekt. Dette ser man jo over alt på både skoler og i jobbsammenheng.

 

I min verden vil dette si karismatisk. En indre utstråling som i kombinasjon med et ok utseende gjør at jeg tilegner personen positive kvaliteter. Kluet er vel at pene mennesker oftere utvikler karismatisk trekk enn ikke pene mennesker.

 

Dette funker begge veier. Er man ikke karismatisk blir man tilegnet negative egenskaper.

 

Men fortvilet ikke, karisma/utstråling er noe alle kan utvikle. Det gjelder bare å finne den virkelige "jeg" og kvitte seg med den "jeg" som er et resultat av samfunnet. Altså, ikke gå rundt og tro at du et stygg eller feit.

Endret av Tå.
Lenke til kommentar

 

nja, du får en horde med pene jenter som vil sleike deg i fjeset uten at du løfter en finger? :!: (med mindre du er en dårlig person men det er ingen fordel å være stygg da heller)

 

 

Nei, men spøk til side, det er en grunn til at folk prøver å se pene ut, ellers hadde ingen gjort det. Heldigvis har folk ulik smak om hva som er pent så ingen er pene i alles øyne os.v.

 

jeg ville da absolutt ikke hatt et bedre liv om jeg hadde masse jenter etter meg som ville sleike meg i trynet :p

 

og jeg mener at grunnen til at folk vil prøve å se pene ut er for deres egen selvfølelse, noe jeg mener også er det riktige å gjøre :) isteden for å se pen ut for at alle andre skal like deg.

 

og selvom du er pen, betyr ikke det nødvendigvis at du får jenter. hjelper ikke å ha et godt utseende uten gode sosiale egenskaper.

 

tå.: ganske enig i det du sier der. men hvordan mener du at karisma har en sammenheng med utseende?

Lenke til kommentar

tå.: ganske enig i det du sier der. men hvordan mener du at karisma har en sammenheng med utseende?

 

Ja si det... Har vel noe med at samfunnet sier at "du er pen", så blir man programmert deretter gjennom oppveksten og en "naturlig utstråling" vil derfor oftere være tilstede hos "pene" mennesker. Just a theory :p

 

Så har man den andre enden av skalaen, de som er fucked up og kompensere for dårlig selvtillit ved hjelp av silikonpupper o.l. Linni Meister og hu Paradise Hotell dama er gode eksempler.

Endret av Tå.
Lenke til kommentar

Ja si det... Har vel noe med at samfunnet sier at "du er pen", så blir man programmert deretter gjennom oppveksten og en "naturlig utstråling" vil derfor oftere være tilstede hos "pene" mennesker. Just a theory

 

Helt enig!! :innocent: Og når man får høre at man er pen får man bedre karisma, bedre selvtillit, blir mer sosial, os.v.. En god sirkel! :thumbup:

 

 

 

og jeg mener at grunnen til at folk vil prøve å se pene ut er for deres egen selvfølelse, noe jeg mener også er det riktige å gjøre :) isteden for å se pen ut for at alle andre skal like deg.

 

og selvom du er pen, betyr ikke det nødvendigvis at du får jenter. hjelper ikke å ha et godt utseende uten gode sosiale egenskaper.

 

Seriøst? Hadde ikke du fått bedre selvfølelse om du la ut et profilbilde på facebook og det kom ti jenter, inkludert hun du var avstandsforelsket i, og skrev: "søta<3" og "deilige<3"?

 

Og når du sier "jenter", ja, du kan sikkert få noen jenter kun ved sosiale egenskaper, men om du vil ha drømmedama gjør det saken MYE lettere om du ser bra ut. Trenger ikke være redd for å havne i "vennesonen" som kun hennes sosiale venn.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...