agvg Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Men, du MÅ få ett veldig godt rykte på service. Ellers kan du legge ned får du har startet opp! Dette er ett vansklig tema, god service er jo fint men for god service betyr at du bruker mye tid på ting du ikke tjener penger på. Man bør heller ikke være for billig, da får man som regel de kjipeste kundene, som nystartet får man også ofte de kundene ingen andre vill ha og som bare lager bråk og ubehag og man bør være tøff nok til og håntere disse. Om det er noe poeng i småskalasalg av it-utstyr tviler jeg på, det er jo ingen fortjeneste i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå