TheSoapmaker Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Noen som har noen kule sanger jeg kunne covret på gitaren min? Jeg spiller alt Michael Jackson til Bullet For My Valentine. Standar E-tuning til Drop B. De tre beste forslagene blir spilt inn og lagt ut på YouTube! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Karma to burn - 20 Mastodon - Blood and Thunder DDE - Det går likar no! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Alone - Bullet for my Valentine Blooddrunk - Children of Bodom Cliffs of Dover - Eric Johnson Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Alone - Bullet for my Valentine Blooddrunk - Children of Bodom Cliffs of Dover - Eric Johnson Alone er så sykt fet! Satt å leste over tabsa på skolen i dag. Ska se hva jeg for til! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jimi Hendrix - Little Wing, Bold as Love. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Escape The Fate - Ths War Is Ours John Petrucci - Glasgow Kiss Metallica - All Nightmare Long Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå