rvenes Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Har lenge tenkt på å oppgradere min kombinerte spele rigg/video redigering (litt) kontor pc... og ja, brukast vel til det meste. Det eg har i dag er over 3 år gammalt trur eg, i allefall deler av det. I dag har eg ein Q6600 2,[email protected] ghz, 8 gb ram av eit eller anna merke, og eit Asus Maximus Formula SE hovudkort. I tillegg har eg (som eg framleis skal ha: Asus GeForce GTX 295 Asus GeForce 8800 GTS Intel 160 GB SSD 3 skjermer dvd rom, 1kw enermax psu mus og tastatur Nytt tenkte eg å kjøpe er: Intel Core™ i7 Quad Processor i7-930 Quad Core, 2.8Ghz, Socket 1366, 8MB, 130W, Boxed w/fan ASUS P6T SE, X58, Socket-1366 DDR3, ATX, Firewire, GbLAN, 3xPCI-Ex(2.0)x16 2X Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 6GB Blir da 12 GB ram med 2 stk! Kit w/3x 2GB XMS3 DHX, CL8-9-8-24, for Core i7, w/Fan& Connector, 1.65v Link til handlevogn! Eg hadde også eit anna oppsett i tankene først... her er den handlevogna... men det stoppa når eg såg prisen... tok ikkje med ram ein gang... Har lyst på 6 kjerners, men blei litt for dyrt endå... Ser på mange andre hovudkort som er mykje dyrare, og når eg samanliknar dei med det som er på hovudkortet som eg har sett opp så er det minimale forskjellar. Eg har lagringa mi i ein fil server, så antall s-ata portar spelar ingen rolle så lenge eg har 3-4 stk. Kva meina de? Ramen er frisk nok vel? cpu'n er det vel ikkje mange andre alternativ i den prisklassen? Endret 29. august 2010 av Cornel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå