Taylor Swift Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Har da vært så dum og rettet håret mitt i kanskje 1-2 år UTEN varmebeskyttende spray/krem. Nå har håret mitt blitt veldig slitt, og jeg trenger hjelp til å fikse det. Lurer på hvilken sjampo og balsam (Evnt. hårkur) jeg burde bruke. Har bølgete hår som er sånn passe langt.. Hadde også vært fint om dere kunne ha sagt hvor jeg kan kjøpe disse produktene. Endret 29. august 2010 av Limee Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 http://blivakker.no/ProductPage.aspx?prid=4285&mfid=58&mgid=97&mfpgid=97 Denne har en bekjent hatt god erfaring med, men det er ingen eksakt formel på hva som funker på akkurat ditt hår. Skal du kikke etter noen kan jeg ihvertfall anbefale KMS, Joico og Redken sånn i farta. Samboern bruker faktisk en hårkur fra Sunsilk for tida som fungerer bra. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Om det har blitt gjort seriøs skade på håret er den eneste løsningen å klippe det av. Endret 29. august 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Jeg har nettopp begynt med den nye Syos som de selger i alle supermarkeder. Den fikk håret mitt mye glattere og penere, da jeg hadde omtrent slik hår du beskriver. Ikke så dyr heller, 68 kr for halvlitersflasker. Lenke til kommentar
Taylor Swift Skrevet 29. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Hvilken Syos da? Er de ikke forskjellige farger? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Hehe, det var to forskjellige. Kjøp den for skadet hår. Lukter ganske godt også. Lenke til kommentar
Taylor Swift Skrevet 29. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Ok, takk:) Tar en tur innom Rema og kjøper en i morra. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Du bør ta med deg både sjampoen og balsam Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Jeg vil ikke anbefale Syos. Jeg opplevde ihvertfall ikke gode resultater med den i forhold til Sunsilk. Her har du for øvrig en litt morsomt test angående billig sjampoo: http://www.side2.no/mote/article2184645.ece Endret 29. august 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Artig å høre lokeland. Jeg har nøyaktig motsatt erfaring av deg, hvor Sunsilk ikke hjalp meg det grann. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Og der er vi igjen inne på det at forskjellige produkter fungerer bedre på noen og verre på andre. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Ja, men hva kan være årsaken? Jeg kan oplyse at jeg har brunt, tykt hår, som er langt, og nesten når ned til skuldrene. Etter å ha brukt mye produkter som hårsement, hårgele, spray og lignende, tror jeg dette førte til en del splittede hårtupper og det reklamene referer til som tørt og ødelagt hår. Lenke til kommentar
Taylor Swift Skrevet 29. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Vel, jeg har veldig tynt hår nå, fordi jeg har slitt det så mye.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. august 2010 Rapporter Del Skrevet 29. august 2010 Hvis det er gått så langt kan du ikke gjøre annet enn å bruke en god shampoo og ikke minst balsam, spesielt for røttene og tuppene og en god hårkur og la håret vokse seg friskt over tid. Lenke til kommentar
Taylor Swift Skrevet 30. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Jamen, HVA er en god sjampo og balsam? Eller en hårkur? Nevn noen + hvor jeg kan få tak i dem:) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 30. august 2010 Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Jeg bruker Elivital nutri gloss shampoo og balsam. Det eneste som fungerer på mitt hår. Det gjør også at stort hår ikke blir så stort lenger (noe som jeg trenger, hehe) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 30. august 2010 Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Vet ikke om du er gutt eller jente, men og klippa av litt skader ikke? Lenke til kommentar
Taylor Swift Skrevet 30. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2010 Er gutt. Har tenkt å klippe det snart... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. august 2010 Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Sunsilk Shampoo og Balsam + Sunsilk hårkur. Fungerer ikke det burde du be om råd fra frisør, hvor produktene du blir anbefalt ofte er dyrere. Lenke til kommentar
Taylor Swift Skrevet 31. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. august 2010 Ok, takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå