AnimalChiko Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har skaffet meg en Sony Ericsson W995 og vil gjerne prøve å få "tagget" en videofil korrekt slik at den kan bli spilt av på mobilen min. Er ikke sikker på hvilken størrelse jeg skal bruke på bildet og alt det der Jeg bruker Handbrake ganske ofte for å konvertere DVD-er til Ipoden min i allefall. Kanskje det går ann å bruke Handbrake til mobilen min også? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Tipper du må finne noe som kan kovertere til 3GP, og W995 har vel en oppløsning på 240x320.. Har ikke brukt Hanbrake, så vet ikke om den støtter det eller ikke. Eller så tror man skal kunne bruke Sony's egene MediaGo til dette, uten at jeg heller noen gang har brukt det selv. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Bruk Format Factory, det konverterer ALT! http://www.formatoz.com/ Lenke til kommentar
AnimalChiko Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Takk for meget gode svar fra dere begge to ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå